Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی‌ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر شهید رجایی بندرعباس با برخورداری از ۵۸ کیلومتر خطوط ریلی داخلی، ظرفیت جا به جایی سالانه بیش از ۲۰ میلیون تن انواع کالا‌های وارداتی، صادراتی و ترانزیتی را دارا است.

محمدی افزود: مراحل نهایی نوسازی خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی نیز در راستای توسعه حمل و نقل ریلی و تقویت فعالیت‌های مبتنی بر ریل – بندر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۱۲ طرح دریایی و بندری در هرمزگان

او گفت: همجواری خط ۵ ریلی با انبار‌های نگهداری کالا‌های اساسی (انبار‌های ۲۰ تا ۲۳) سبب تسریع در روند ترخیص و حمل کالا‌های اساسی خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: وسعت مناسب خطوط، اتصال به شبکه سراسری ریلی و قرار گرفتن در رهگذر شمال – جنوب از مهمترین ویژگی‌های خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطوط ریلی بندر شهید رجایی کالاهای اساسی ترخیص کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، صبح امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مسئولان استانی از وضعیت ساخت و ساز سایت دوازده امام آزادشهر بازدید نمودند و در ادامه نشستی با موضوع تسریع در روند واگذاری این واحد‌ها برگزار گردید.


مهندس ابوالحسینی در این نشست گفت: ۶۰ واحد این سایت تا ۱۵ روز آینده به متقاضیان واگذار می‌شود و ۱۲۰ واحد دیگر بزودی با تسریع در روند ساخت و ساز واحد‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی