Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس شبکه بهداشت و درمان شوط از مساعدت ۱۰۰میلیون تومانی یک خانواده خیر برای تهیه اقلام بیمارستانی در این شهرستان خبر داد.

دکتر رضائیه آزادی در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه یک خانواده در خیرات پدر مرحومشان برخی اقلام پزشکی به شبکه بهداشت و درمان شوط اهداء کردند، افزود: ۹ دستگاه توزین وزن به ارزش ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان جهت استفاده در خانه های بهداشت در روستاها خریداری و اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: یک دستگاه پمپ آنفوزیون و یک دستگاه الکتروکاردیوگراف به ارزش ۵۰میلیون تومان نیز از سوی این خانواده به بیمارستان شهداء اهدا شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو همچنین با اشاره به اینکه ۱۰عدد کپسول اکسیژن به ارزش ۴۰ میلیون تومان نیز جهت استفاده به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی و استفاده بیماران بستری در منزل نیز از سوی این خانواده خیر خریداری و اهدا شد.

به گفته دکتر رضائیه حمایت های مردمی و خیرین سلامت در زمان مقابله با بحران کرونا می تواند کمک زیادی به جبهه سلامت شهرستان کند به گونه ای که مشاهده این حجم از مسئولیت پذیری مردم و همدلی آنها در کنار تیم سلامت و درمان از نشانه های فرهنگ والا و تمدن اصیل مردم کشورمان است.

وی افزود: حقیقتا این همراهی و همدلی مردم به همکاران ما انرژی مضاعفی می بخشد تا با تلاش هرچه تمام تر به مرافبت از بیماران بپردازند  و به امید  الهی و همدلی مردم، کرونا را شکست می دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی درباره اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین‌اللهی اظهار کرد: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 846791 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان خبر مهم بهرام عین‌اللهی دارو اینترنت

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری