Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور در سومین بخش از ارائه مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا 2027 تضمین دولتی برای میزبانی از این رقابت ها را به AFC تحویل داد.

در این بخش دولت قطر متعهد می شود که تمام شرایط میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 از لحاظ امنیتی و ورزشگاهی را تدارک ببیند و تمام زیرساخت ها برای میزبانی از این رقابت ها در سطر بین المللی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این 5 نامزد میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 از مرحله دوم گذر کرده بودند و به مرحله سوم رسیده بودند. قطر اکنون مدارک مرحله سوم برای میزبانی از این رقابت ها را تحویل داده و باید دید فدراسیون ایران به همراه عربستان، هند، ازبکستان این مدارک را چه زمانی تحویل می دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های آسیا 2027 برای میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به کراچی رفت

رییس‌جمهور در سومین مرحله از سفر به پاکستان، عازم شهر کراچی شد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، پس از دیدارهای کاری در شهر لاهور، عازم شهر بندری کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان شد.

دیگر خبرها

  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • رئیسی به کراچی رفت