Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@07:04:38 GMT

جزییات فعالیت شعب و کارکنان بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۷۳۳۳

جزییات فعالیت شعب و کارکنان بانک‌ها

دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی و نیمه‌دولتی، شرایط فعالیت شعب و کارکنان بانکها را اعلام کرد و از مردم خواست تا خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

به گزارش مشرق، علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مراجع ذیربط، در خصوص نحوه فعالیت شعب و کارکنان بانک‌ها در مناطق قرمز از امروز (۸ آذرماه ۱۳۹۹) به مدت یک هفته تصمیماتی اتخاذ شد که بر مبنای آن، در شهرهای تک شعبه‌ای فعالیت با ۱۰۰ درصد پرسنل صورت خواهد گرفت؛ ضمن اینکه در سایر شهرهای مناطق قرمز ۵۰ درصد شعب با ۱۰۰ درصد پرسنل فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ آیا بانک‌ها از شنبه تعطیل هستند؟

وی افزود: در مناطق نارنجی نیز طبق روال گذشته تمام شعب با دوسوم پرسنل و مناطق زرد تمام شعب با صد درصد پرسنل فعالیت خواهند داشت.

به گفته قیطاسی، از مشتریان بانک‌ها نیز تقاضا می‌شود با استفاده از خدمات غیرحضوری از مراجعه به شعب خودداری کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده شیوع کرونا نظام بانکی تعطیلی تهران مشرق بانک مرکزی ویروس کرونا تعطیلی تعطیلی بانکها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران درخصوص طرح تکمیلی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران گفت: طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب های اجتماعی شهر تهران ۴ گام اصلی داشت که شناسایی، جمع آوری، غربالگری و در نهایت ساماندهی بود که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه به اجرا درآمد.

او ادامه داد: در گام اول شناسایی توسط شهرداران نواحی ۱۲۴ گانه شهرداری تهران صورت گرفت. در گام دوم نیز جمع آوری ها توسط ادارات خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه انجام شد. گام سوم مربوط به غربالگری اولیه بود که این کار نیز توسط اداره خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه انجام شد که در این طرح متکدیان، کودکان کار و خیابان ، معتادین متجاهر و افراد کارتن خواب و بی خانمان تفکیک شدند. گام چهارم گام ساماندهی بود که توسط سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی به سرانجام رسید.

احمدی صدر پیرامون تعداد گشت های حامی شهر در مناطق گفت: ۱۱ منطقه هر کدام از یک گشت حامی شهر استفاده کردند، ۵ منطقه نیز هر کدام ۳ گشت حامی شهر در اختیار داشتند و ۶ منطقه دیگر از ۴ گشت حامی شهر استفاده کردند تا کار ساماندهی به خوبی صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در خصوص آمار دقیق ساماندهی آسیب های اجتماعی در پایتخت گفت: درمجموع ۷۲۹۸ نفر در این طرح ساماندهی شدند که از این بین حدود ۶۵۱ نفر متکدی، ۲۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می دادند که همگی مورد ساماندهی قرار گرفتند.

او در مورد پراکندگی آسیب های اجتماعی در پایتخت بیان کرد: متکدیان بیشتر در مناطق ۱، ۴، ۵، ۱۷، ۲۰ و ۲۱ بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ حضور داشتند. کودکان کار و خیابان نیز در مناطق ۴، ۵، ۸، ۱۱، ۱۵ و ۲۰ پراکندگی بیشتری دارند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در پایان گفت: شهرداری تهران بعد از دو سال تلاش پی در پی و شبانه روزی به منظور ایجاد زیرساخت ها و بستر مناسب جهت ساماندهی به وضعیت مناسبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی رسیده اما باید توجه کرد که اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مثل مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود، این آسیب‌ها دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولین، نهادها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی و ... بیشتر بپردازند و به کمک مردم، سازمان های مردم نهاد، حاکمیت و شهرداری شاهد این باشیم که آسیب‌های اجتماعی در پایتخت روند کاهشی یافته و به ساماندهی برسد.

کد خبر 846391 برچسب‌ها شهردارى تهران آسیب اجتماعی اعتیاد - معتاد

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • ضرورت هماهنگی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات زنان سرپرست خانوار