Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از سه فردی که به عنوان کارگر موقت در مراسم تدفین شماره ۱۰ سال آلبی‌سلسته استخدام شده بودند و با پیکر بی‌جان او داخل تابوت عکس یادگاری گرفتند از محل کارش اخراج شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از هشدار ماتیا مورلا وکیل دیه‌گو مارادونای فقید به سه کارگری که در مراسم انتقال پیکر دیه‌گو مارادونا با پیکر بی‌جان او عکس یادگاری گرفتند یکی از آنها شناسایی شده  و گویا از محل کارش اخراج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس‌‌های سلفی که این سه نفر با جسد مارادونا ساعاتی قبلی از انتقالش به کاخ ریاست جمهوری در شهر بوئنوس آیرس و در فضای مجازی منتشر کردند، احساسات آرژانیتنی‌هایی که بابت درگذشت اسطوره‌شان داغدار بودند را جریحه‌دار کرد. انتشار این تصاویر دردسر بزرگی برای آنها به وجود آورده است و تا الان یکی از این سه نفر شناسایی و شرکتی که در آنجا کار می‌کرد هم اعلام کرده که این شهروند آرژانتینی را اخراج کرده است. در همین حال طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، شناسایی دو فرد دیگر هم قطعی است و به زودی صورت خواهد گرفت.

حرکت این سه نفر که قبل از بستن تابوت در کنار آن عکس‌هایی بدون نشان دادن ذره‌ای احساس ناراحتی گرفتند، برای آنها عواقب حقوقی هم خواهد داشت چرا که وکیل مارادونا از آنها شکایت کرده است.

منتشر کننده عکس مارادونا به مرگ تهدید شد/ وکیل مارادونا: شرکت تدفین بهای گزافی خواهد پرداخت

مورلا در صفحه شخصی خود در این باره گفت: این افراد مرتکب عملی به شدت ناپسند و بی‌جا شده‌اند و بابت آن تاوان سنگینی هم خواهند داد.

مارادونا روز چهارشنبه بر اثر حمله قلبی در 60 سالگی جان سپرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیگو مارادونا دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود

فرشاد فردی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برنامه های معنوی شب های قدر امسال نیز همچون سال های قبل در مصلی امام خمینی اردبیل برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱:۳۰ تعیین شده است.

مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل ادامه داد: همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ۲۲:۳۰ بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

فردی با بیان اینمکه مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰:۳۰ از محل میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است، گفت: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

کد خبر 6063837

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش در افغانستان
  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد چیست؟ | پاسخ حضرت آیت الله خامنه‌ای را بخوانید
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای
  • در رفتار فردی و اجتماعی باید خود را به اهل بیت(ع) نزدیک کنیم
  • سلفی با بحران!
  • ارتباط شخصیت هر فرد با پا‌های آن