Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی آقازاده اظهار کرد: از امروز بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان همانند اورژانس فعال هستند و به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی افزود: بخش اداری شهرداری‌ها در شهرهای قرمز تعطیل هستند و خدماتی ارائه نمی‌دهند.

استاندار مرکزی بیان کرد: در طول هفته گذشته همه گزارش‌ها و اخبار دریافت شده حاکی از این است که مردم طرح محدودیت‌های کرونایی را خوب مدیریت کرده و فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه و نیروی انتظامی، اعضای شورای تأمین و اعضای بسیج در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی خوب عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تلاش برای اجرای طرح شهید سلیمانی شناسایی بیشتر مبتلایان به کرونا بوده است.

آقازاده عملکرد استان در هفته گذشته اجرای محدودیت‌های کرونایی بسیار رضایت بخش دانست و گفت: در یک هفته گذشته مردم بیش از ۹۰ درصد محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند.

آقازاده در خصوص آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا افزود: نتایج مقایسه آمار هفته چهارم آبان ماه و هفته اول آذرماه، نشان می‌دهد که موارد مثبت ویروس کرونا در هفته اول آذرماه نسبت به هفته چهارم آبان ماه ۱۴ درصد کاهش یافته است یعنی از حدود یک هزار و ۸۶۰ نفر به یک هزار و ۴۱۰ نفر رسیده، همچنین موارد بستری از ۳۶۰ مورد در هفته چهارم آبان ماه با ۳۷ درصد کاهش به ۲۲۷ نفر در هفته نخست آذرماه رسیده است.

به گفته وی با اجرای محدودیت‌های کرونایی در موارد فوتی، کاهش ۲۰ درصدی رقم خورده است به طوری که موارد فوتی از ۸۳ مورد در هفته پایانی آبان ماه به ۶۷ مورد در هفته اول آذرماه رسیده است.

آقازاده عنوان کرد: امیدواریم با همکاری مردم در اجرای این طرح نتایج خوبی را در کاهش میزان ابتلاء و فوتی‌های ناشی از کرونا شاهد باشیم.

کد خبر 5082145

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استاندار مرکزی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی تعطیلی ادارات ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بوشهر بارش باران عکس استانها بسیج محدودیت های کرونایی آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد