Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سازمان تامین اجتماعی فارس با توجه به محدودیت‌های جدید شهرهای قرمز و خدمات‌رسانی این سازمان به بیمه‌شدگان، اطلاعیه‌ای به این شرح ارائه داده است:

با توجه به اینکه مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا باعث تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرهای قرمز شده است، بنابراین ممکن است برخی از شهروندان تصمیم بگیرند با توجه به فراغت بال حاصل شده برای پیگیری مسائل مرتبط با بیمه خود اقدام کنند، حال آنکه همه شعبه تامین اجتماعی و کارگزاری‌های رسمی، تا تاریخ چهاردهم آذر ماه جاری تعطیل می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان تامین اجتماعی همواره پاسخگوی مراجعات به شعب خود بوده است اما با توجه به شرایط اخیر ضمن پوزش فراوان خواهشمندیم در این ایام کارهایی که پیگیری آن در زمان دیگر مشکلی ایجاد نمی‌کند را به وقت دیگری موکول نمایند.

گفتنی است بسیاری از خدمات حضوری تامین اجتماعی تبدیل به خدمات الکترونیکی شده که متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در سامانه، از این خدمات بهره مند گردند.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تامین اجتماعی اطلاعیه بیمه دستگاه های اجرایی سازمان تامین اجتماعی فارس شیراز خدمات تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر هاتفی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر در شهر یزد وجود دارد که همه بیمه شدگان تامین اجتماعی در این بیمارستان در هر سنی به صورت کاملا رایگان خدمت دریافت می‌کنند.

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها مثل بافق و مهریز و ابرکوه که بیمارستان تامین اجتماعی ندارند، بیمه شدگان تامین اجتماعی در هر سنی به بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی مراجعه کنند همه خدمات بستری به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: در مرکز شهر یزد بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در صورت مراجعه به همه بیمارستان‌های دولتی می‌توانند از خدمات بستری رایگان بهره‌مند شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال