Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته مسابقات هفته نهم لیگ فوتبال آلمان موسوم به بوندس لیگا آغاز شد. در تک دیدار انجام گرفته وردربرمن 5 بر 3 مغلوب ولفسبورگ شد. «فلوریان کوهفلد» بعد از بازی در مورد علت باخت توضیح داد.

او گفت: باید بپذیریم که در این بازی بد دفاع کردیم. عامل اصلی باخت همین بود. موارد دیگر را خوب کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی فوق العاده شور و هیجان به بازی داشتیم.

کوهفلد ادامه داد: برنده اصلی بازی تماشاگران تلویزیونی بودند  که با این همه گل، شبی زیبا را دیدند. من خودم واقعا ناراحت هستم. چون واقعا می توانستیم برنده بازی شویم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان فوتبال وردربرمن بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟

ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال ذوب‌آهن که برای صعود به نیمه نهایی تنها یک برد دیگر نیاز دارد، چهارمین تقابل با کاله را امروز در خانه حریف برگزار خواهد کرد، در حالی که دیدار سوم دو تیم حواشی را در پی داشت.

سبزپوشان بسکتبال ذوب‌آهن که به‌عنوان تیم دوم جدول راهی رقابت‌های پلی‌آف شده بودند، در مسیر رسیدن به نیمه نهایی با کاله رقابت می‌کنند. ذوبی‌ها پیش از این سه دیدار برگزار کردند که در نتیجه دو بازی خانگی با پیروزی به پایان رسید و سومین بازی به سود کاله رقم خورد تا حساب کار دو بر یک شود تا نتیجه تیم صعودکننده به بازی چهارم کشیده شود.

البته دیدار سوم دو تیم که در آمل برگزار شد حواشی خاصی به دنبال داشت که دست ذوب‌آهن را به بیانیه‌نویسی باز کرد.

در این بیانیه ذوبی‌ها اتفاقات رخ‌داده بر سکوها را بازگو کرده و با انتشار فیلم‌ها نسبت به رفتار تماشاگران کاله و برخی اتفاقات واکنش نشان داد و می‌گویند برخلاف تشکیل جلسه کمیته انضباطی هنوز رأیی صادر نشده است.

حال شاگردان مهران حاتمی، امروز (دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه) در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف کاله خواهند رفت تا در صورت پیروزی به نیمه نهایی صعود کرده و در غیر این صورت دیدار پنجم دو تیم در اصفهان تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • خلاصه بازی لورکوزن ۵ - ۰ وردربرمن
  • گل های بازی بایرلورکوزن ۵-۰ وردربرمن (بوندسلیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایر لورکوزن ۵ - ۰ وردربرمن + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی بایرلورکوزن ۵ - وردربرمن ۰
  • ماهیت واقعی تروریست‌های مدعی دفاع از قوم بلوچ
  • همه آماده جشن قهرمانی: اسطوره لورکوزن شوید!
  • بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند
  • گفت و گو با بازیکنی که خواهرش معروفش کرد!