Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد از سری برنامه های«ایران قوی» به میزبانی استان گلستان از مشارکت گروه های هنری اعضا کانون های مساجد استان زنجان در این دوره از جشنواره خبر داد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به ظرفیت گروه های هنری اعضای کانون های مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد فرصت مناسبی برای معرفی استعدادهای هنری بچه های مساجد استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی به گروه های تئاتر تشکیل شده در کانون های مساجد استان زنجان در قالب جشنواره تئاتر بچه های مساجد اشاره کرد و گفت: این گروه ها تا قبل از شیوع ویروس کرونا در مساجد فعالیت داشتند که به دلیل بیماری کرونا و تعطیلی مساجد و ممنوعیت تجمع فعالیت گروه های تئاتر بچه های مسجد متوقف شده است.

 

وی به برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به میزبانی استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره از سری برنامه های ایران قوی است که در بخش های فیلم کوتاه، مستند کوتاه، فیلمنامه، پویا نمایی و نماهنگ برگزار می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در موضوعات اقتصاد مقاومتی، کسب حلال، علم اندوزی، قناعت، معماری اسلامی ایرانی، ساده زیستی، جهاد، نماز، انقلاب اسلامی، ازدواج آسان، خانواده سالم، مدافعان سلامت و غیره برگزار می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان تصریح کرد:  اعضای کانون های مساجد استان زنجان می‌توانند از 6 آذر، تا 25 بهمن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند؛ اختتامیه این جشنواره 18 اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

یارمحمدی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره بکارگیری ابزار هنر برای ترویج مفاهیم سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تولید آثار متناسب با این سبک زندگی، جهت دهی گرایش‌های هنری در حوزه فیلم و غیره است و هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد کانون های مساجد استان زنجان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد کانون های مساجد استان زنجان مساجد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،   در نشست با کانون‌های فعال حوزه سرود آذربایجان غربی گفت: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است.   وی افزود: هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.   رضایی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب در حوزه سرود پیش‌رو هستند، ادامه داد: آموزش تخصصی مربیان گروه‌های سرود و اعضای آن‌ها از اولویت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی می‌باشد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: دغدغه ما بر این است که میزبان جشنواره سرود کشوری باشیم که ظرفیت بزرگی برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.   رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد باید بیشتر و بهتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است