Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم در بخشنامه‌ای وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی را تا ۱۴ آذر ماه ۹۹ به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام‌های تعطیلی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این بخشنامه آمده است.

پیرو ابلاغیه‌های قبلی در خصوص کاهش حضور اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، با توجه به دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، ضروری است در بازه زمانی ۸ آذر ۹۹ الی ۱۴ آذر ۹۹، کلیه موسسات ضمن تعطیل فعالیت‌های جاری، توجه به برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه‌های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رئیس موسسه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند، به نحوی که در ایام یاد شده کار‌های محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کار‌های ضروری ایجاد نشود.

در خصوص همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و روسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحد‌های مربوطه انجام می‌شود. سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منصور غلامی تعطیلی دانشگاه وزارت علوم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید .انتظار داریم ۱۰ مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید .می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت.

وی ادامه داد: حضرت علی می‌فرمایند وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد؛ باید یک حرفی بزنید که وجدان آدم، انسان را راحت بگذارد. بیش از ۶۰ سفر استانی داشتیم و با دانشجویان و اساتید دیدار داشتیم.حتی در تعطیلات عید در گروه‌های مجازی اساتید و دانشجویان حضور داشتم و به سوالات جواب دادم.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

زلفی گل در ادامه گفت:بحث پژوهانه جامع را در برنامه توسعه هفتم آورده‌ایم،   سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

وی ادامه داد: کارانه در وزارت بهداشت وجود داشت در وزارت علوم نبود، این را مصوب کردیم .برای اولین برای استادانی که طی 5 سال گذشته استخدام  شدند پژوهانه ویژه اختصاص دادیم.

وی افزود: برای دانشمندان یک و دو درصد پژوهانه و اعتبار ویژه اختصاص دادیم .امسال یک ردیف ویژه در قانون بودجه برای پژوهانه آورده ایم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بورسیه صنعت را برای اولین بار رقم زدیم/ مجلات تحت نمایه بین‌المللی را ۱۰۰ درصد افزایش خواهیم داد

وزیر علوم و تحقیقات در ادامه گفت:با اتاق بازرگانی هماهنگ کردیم تا دانشجویان رتبه خاص بورسیه شوند و نگران آینده شغلی خود نباشند.یک کارگروهی شکل دادیم تا برای تمام مدیرمسئولان و سردبیران مجلات علمی کارگاه آمورشی بگذارند تا چه جوری مجلات ما تحت نمایه بین المللی دربیاید.

وی افزود: طی ۴۳ سال ۱۰۱ مجله وابسته به وزارت علوم تحت نمایه بین المللی بود، ولی در دوره ما تا الان ۶۷ مجله و بیش از ۱۰۰ درصد رشد خواهیم داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم
  • ارائه بیش از ۲۸ میلیون خدمت بهداشتی به خوزستانی‌ها