Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:26:00 GMT

یک رستوران سنتی تهران در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۳۲۷

یک رستوران سنتی تهران در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  ساعت ۲۳ دقیقه بامداد این حادثه در یک رستوران سنتی و قهوه خانه در خیابان انقلاب و در حوالی خیابان فلسطین به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به همراه خودروی تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: این رستوران سنتی دارای سقف ناایمن در یک حیاط ملکی به وسعت ۱۶۰ متر ایجاد شده بود که کاملاً سقف این سفره‌خانه شعله ور و همه تخت‌ها، صندلی‌ها و فرش‌های آن آتش گرفته و همچنین املاکی در اطراف حیاط با کاربری تولیدی دچار حریق شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش نشانان با احاطه شعله‌های آتش از چندین مسیر موفق به اطفای حریق شدند و خوشبختانه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی به همراه نداشت.

ملکی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

برچسب‌ها شهر تهران بهترین رستوران های تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران بهترین رستوران های تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شهر تهران بهترین رستوران های تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در انبار یک کارگاه آهنگری و برش در محدوده خیابان پامنار خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در رباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۳۷ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در پامنار کوچه پرتویی، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک کارگاه آهنگری و برش رخ داده و کانون حریق نیز انبار این کارگاه به مساحت حدود ۵۰ مترمربع که پشت بام قرار داشت، است. در این انبار مقادیری رنگ و مواد اشتعال‌زای دیگر نگهداری می‌شد و شعله‌های آتش‌نیز در حال سرایت به بخش‌های دیگر این کارگاه و اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کردند، گفت: با اقدامات آتش‌نشانان از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز آتش‌نشانان موفق شدند شعله‌های آتش را به‌طور کامل خاموش کنند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از مصدومیت یک نفر از آتش نشانان در جریان عملیات اطفاء حریق خبر داد و گفت: این آتش‌نشان در حین ماموریت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از اطفاء حریق و انجام عملیات و لکه‌گیری به ماموریت خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج اصفهان