Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@04:53:49 GMT

تصاویری از محسن فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۳۵۰

رویداد ۲۴ محسن فخری‌زاده مهابادی متولد سال ۱۳۳۶ عضو ارشد سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود. او در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ ترور شد و در پی شدت جراحات درگذشت. او پیش از مرگ ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را برعهده داشت.

بیشتر بدانید: محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور

محسن فخری‌زاده یکی از پنج شخصیت ایرانی بود نامش در فهرست ۵۰۰ نفرهٔ قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر می‌شود، قید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قطعنامه ۱۷۴۷ شورای امنیت که در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۰۷، علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تصویب شده نام وی جزو افراد تحریم شده قرار داده شده بود. در تصاویر روز عکس‌هایی از محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایرانی را ببینید.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس روز تصاویر روز محسن فخری زاده محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، مقامات دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی در پی حمله تلافی‌جویانه روز شنبه ایران به اراضی اشغالی از ارتش این رژیم به طور کلی و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش به طور خاص در مورد عدم آمادگی ارتش برای چنین حمله‌ای انتقاد کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت چند مستشار ایرانی شد، روز شنبه با دهها موشک و پهپاد مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

ژنرال صهیونیست احتمال حمله ایران را ضعیف می‌دانست

وب‌سایت خبری «واللا» نوشت مقامات امنیتی این رژیم می‌گویند از آنجا که ایران، رژیم صهیونیستی را به ترور مستشاران خود متهم کرد، هالوی باید این احتمال را می‌داد که با وجودی که تل‌آویو رسما مسئولیت این ترور را بر عهده نگرفته است، تهران علیه آن حمله کند.

این مقامات می‌گویند انتظار می‌رفت هالوی بدون توجه به اینکه مسوول این ترور کیست، متوجه شود که ایرانی‌ها نمی‌توانند حمله به یک مقام عالی رتبه ایرانی و عملیات نظامی در منطقه سفارت ایران در دمشق یا به تعبیر دیگر «در قلمرو حاکمیتی جمهوری اسلامی» را نادیده بگیرند.

آن‌ها افزودند هالوی باید پیش‌بینی می‌کرد که ترور سردار شهید «محمدرضا زاهدی» منجر به حمله ایران آن هم با این حجم تاریخی علیه جبهه داخلی رژیم صهیونیستی می‌شد و برای آماده‌سازی مناسب ارتش تلاش می‌کرد.

این مقامات به «ارزیابی ناقص» هالوی از عملیات سپاه پاسداران اشاره کردند که انتظار می‌رفت پس از ترور مسئول سپاه پاسداران ایران توسعه یابد.

واللا به نقل از یک مقام صهیونیستی گفت هالوی احتمال می‌داد که ایران انتقام خون سردار زاهدی را بگیرد اما این احتمال را ضعیف می‌دانست.

حمله ایران بسیار خطرناک بود

مقامات دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به خشمی که بار ناشی از حمله ایران بر دوش ارتش صهیونیستی گذاشته، می‌گویند نباید به دستاوردهای دفاعی سامانه‌های دفاعی مؤثر با همکاری ارتش آمریکا و سایر ارتش‌های خارجی بالید.

یکی از این مقامات گفت این حمله ایران «بسیار خطرناک است. بخصوص که ایران حجم زیادی از تسلیحات را روانه اسرائیل کرد و این حمله مستقیماً از خاک ایران انجام شد. ایران دیگر پشت بازوهای خود پنهان نمی‌شود بلکه حملات خود را انجام می‌دهد».

دیگر خبرها

  • 7 فیلم برتر تاریخ سینما دربارۀ «آخرالزمان هسته‌ای»
  • ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • اینفوگرافیک / اسرائیل پاسخ کدام جنایات‌ها علیه ایران را گرفت؟
  • جنگ سایه ایران و اسرائیل علنی شد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • واکنش همسر شهید دانشمند هسته‌ای به سیلی ایران به اسرائیل
  • واکنش همسر دانشمند هسته‌ای شهید به حملات تنبیهی سپاه
  • استقبال همسر دانشمند هسته‌ای شهید به حملات تنبیهی سپاه
  • دانشمند بزرگ ایرانی که به ندرت نامش را شنیده‌ایم!