Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای تحقق سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های دولت با توسعه ورزش در کشور و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و تقویت پیوندهای ملی و بین‌المللی دانشجویان، برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و رقابت‌های ورزشی و مسابقات شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا، تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون شطرنج منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این تفاهم‌نامه برگزاری مسابقات شطرنج برخط دانشگاه‌های آسیا در دو بخش دختران و پسران و مسابقات انتخابی شطرنج دانشجویان برای انتخاب تیم ملی شطرنج مورد توافق رسید.

گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه همکاری توسط هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فرهاد نیکو خصال سرپرست فدراسیون شطرنج به امضا رسید.

بیشتر بخوانید

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی انتخاب شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ورزش وزارت علوم رشته شطرنج ورزش های دانشگاهی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، نام‌نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فروردین آغاز شد و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که امروز ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند.

بنابراین در پایان وقت اداری امروز چهارشنبه ۱۵ کاندیدا برای پست ریاست این فدراسیون نام نویسی کردند.

شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد در انتخابات نام‌نویسی نکرد. پیش از او شهرام عظیمی سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت.

کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی در گفت و گو با ایسنا گفت: زمان ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون از ۱۵ فروردین آغاز شد و امروز به پایان رسید. تا دیروز تنها سه نفر برای این پست ثبت نام کردند اما در روز آخر و با توجه به اینکه مشخص شد شادی پریدر برای این پست نام نویسی نمی‌کند تعداد ثبت نامی‌ها به ۱۵ نفر رسید. در حال حاضر ۱۵ کاندیدا ثبت نام شده‌اند اما هنوز بخشی از مدارک برخی از کاندیداها تایید نشده و ممکن است ریزش داشته باشیم.

وی گفت: نمی‌توانم اسامی نفرات ثبت نامی را اعلام کنم چون هنوز بخشی از مدارک کامل نیست و همچنین کمیسیون تطبیق، تاییدیه‌ها را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان