Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال با آخرین استانداردهای فیفا انجام شده سندی محکم برای توسعه و رشد فوتبال ما خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در خصوص برگزاری آنلاین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ابتدا شهادت جانگداز دکتر محسن ‌فخری‌زاده را تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز یک روز مهم و تاریخی برای ورزش و فوتبال کشور است. به هر حال مسئله اساسنامه سال‌ها بود که در کش و قوس بود و مسائل مختلفی در مورد آن مطرح بود با تدابیری که اتخاذ شد و هماهنگی‌های خوبی که به عمل آمد امروز اساسنامه در مجمع عمومی فدراسیون مطرح می‌شود و تغییرات و بروز‌رسانی‌ای که با آخرین استانداردهای فیفا انجام شده است، سند محکمی برای کمک به توسعه و رشد فوتبال کشور خواهد شد. 

وی ادامه داد: با همت و حمایت‌هایی که این مجمع و مجمع آینده خواهد داشت، ما آینده بسیار خوبی در فوتبال کشور خواهیم داشت و با حمایت‌هایی که وزارت ورزش انجام می‌دهد با حفظ استقلال فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنیم که روزهای خوب فوتبال مثل چند سال گذشته از جمله حضور موفق تیم ملی در جام جهانی 2018 و موفقیت‌های باشگاه‌های ما در آسیا و 2 بار حضور در فینال لیگ قهرمانان که انشالله در دو، سه آینده یک قهرمانی هم در آسیا به دست می‌آوریم، انشالله این روزهای خوب استمرار پیدا خواهد کرد. 

علی‌نژاد: امیدوارم امروز، روزی تاریخی برای فوتبال ایران باشد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا

امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در نشست خبری که شامگاه سه‌شنبه شب در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: موضوعاتی همچون کشاورزی و امنیت غذایی، سرمایه‌گذاری،  گردشگری و فناوری قرار است  در کمیسیون‌های مجمع ACD موردبحث و گفتگو قرار بگیرد.

وی ادامه داد: توسعه پایدار از دیگر موضوعاتی است که  در این مجمع  مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.  

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان هر چند از لحاظ صنعتی رشد پیدا کرده اما سطح آلودگی هوا در آن بالا است و  مشکلات زیست‌محیطی دارد. این در حالی است که بسیاری از شهرهای جهان که  از ما صنعتی‌تر هستند، میزان آلایندگی‌های کمتری دارند.

کشانی با اشاره به اینکه استانبول نخستین میزبان این اجلاس در سال ۲۰۲۱ بود، گفت: استانبول بین شهرهای ترکیه شرایط ویژه دارد؛ اصفهان نیز یک فرصت بی‌نظیر جهانی از لحاظ فرهنگی و اقتصادی برای کشورمان است و کسانی که دل در گرو ایران دارند باید به تقویت اصفهان کمک کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه  هم‌زمان با برگزاری این مجمع، نمایشگاه اکسپو  نیز  در تهران برگزار می‌شود و مهمانان از این نمایشگاه هم بازدید می‌کنند، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این رویداد مهم، فضای تجاری، اقتصادی و بین‌المللی شهر تغییر می‌کند.

در ادامه این جلسه، سعید ابراهیمی قائم‌مقام دبیر دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا گفت: هدف اجلاس گفت‌وگو بین کشورهای آسیایی عضو است که از ۴۶ کشور که در این قاره قرار دارند، ۳۵ کشور عضو مجمع ACD هستند.

وی افزود: از بین ۳۵ کشور عضو مجمع، برای ۳۲ کشور دعوت‌نامه رسمی ارسال شده و پیگیری‌ها برای حضور مهمانان از طریق وزارت‌ امور خارجه و سفارتخانه‌های مربوطه انجام شده است.

به گزارش ایسنا، مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا ""Asia cooperation dialogue باهدف ارتقاء همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در " چا آم" تایلند تأسیس شد. این مجمع تلاش دارد تا فارغ از مباحث و مشاجرات سیاسی، راه‌های جدیدی را برای ایجاد همکاری با تمرکز بر مسائل توسعه‌ای و اقتصادی، شناسایی و تقویت کند.

ایران در سال ۱۳۸۳ عضو مجمع شد و در سال ۱۳۸۸ به‌عنوان کشور پیش‌گام همکاری فرهنگی انتخاب شد و در حال حاضر ریاست مجمع را برعهده دارد.

هدف مجمع به طور خلاصه شامل ترویج همکاری کشورهای آسیایی برای تقویت نقاط قوت و شناسایی فرصت‌های بالقوه است که بتواند فقر را کاهش دهد و از طریق  توسعه زیرساخت‌های علمی باعث بهبود کیفیت زندگی مردم آسیا شود. توسعه اقتصاد و بازارهای مالی  باهدف  افزایش توان رقابت در بازارهای بین‌المللی از دیگر اهداف مجمع است. همچنین  تلاش برای تمرکز کشورهای عضو در یک‌رشته فعالیت اقتصادی، بر اساس نقاط قوت و توانایی‌ها جهت تبدیل‌شدن اعضاء به شرکای قابل‌اطمینان و تبدیل‌شدن قاره آسیا به " جامعه آسیایی " از اهداف مهم این مجمع است.

کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود