Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا محمدی کرجی‌ران با اشاره به تدوین برنامه‌های نظامند جهت انجام تعمیرات ادواری با هدف پیشگیری و جلوگیری از آسیب به خطوط ریلی بندر شهید رجایی اظهار داشت: تعمیرات و نوسازی سازه‌ای و ملحقات ریل و سوزن در این بندر به شکل مداوم و بر اساس یک برنامه زمانبندی در حال انجام است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در خطوط ۴و ۵ ریلی بخش نوسازی، اجرای اسلب‌های درجا و اجرای تراورس‌های مشبک دی بلوک، اجرای کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در محل سوزن‌ها، اجرای استاپرها، رنگ آمیزی و اجرای زینک ریچ تمام ریل و سوزن‌ها جهت جلوگیری از پوسیدگی به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی کرجی ران با بیان اینکه مبلغی بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی خطوط ۴و ۵ ریلی بندر شهید رجایی هزینه شده است، بیان داشت: خط ۴ ریلی در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرارگرفت و خط ۵ ریلی نیز مراحل پایانی را سپری می‌کند.

همجواری خط پنج با انبارهای کالای اساسی و تسریع در روند جابه‌جایی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید با بیان اینکه بدلیل همجواری این خط با انبارهای ۲۰ الی ۲۳ بندر که محل ذخیره‌سازی و نگهداری کالاهای اساسی است، روند ترخیص کالاها شتاب بیشتری خواهد گرفت، اظهارداشت: وسعت مناسب خطوط، اتصال به شبکه سراسری ریلی و قرار گرفتن در رهگذر شمال - جنوب که خود مسیری مطمئن برای ترانزیت دریایی- ریلی کالا به کشورهای همسایه به
شمار می‌آید مهمترین مزایا ودستاوردهای حاصل از افتتاح این خط ریلی است.

وی به نوآوری طراحی مهندسین داخلی در فرآیند اجرای این پروژه نیز اشاره‌ای داشت و گفت: انجام این پروژه با یک ابداع و نوآوری در طراحی همراه بود و آن اجرای خط اسلب ترک که در قسمت همسطح بجای ریل قاشقی از ریل ۱E ۶۰ استفاده شده و با این اقدام نوآورانه فقدان تامین تجهیزات متاثر از تحریم‌ها دراین بخش مرتفع گردید.

به گفته محمدی کرجی ران بندر شهید رجایی با برخورداری از ۵۸ کیلومتر خطوط ریلی داخلی ظرفیت جابجایی سالانه بیش از ۲۰ میلیون تن انواع کالاهای وارداتی، صادراتی و ترانزیتی را دارا است.

کد خبر 5082276

منبع: مهر

کلیدواژه: بنادر ودریانوردی هرمزگان راه آهن ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف آمار کرونا کمک مومنانه گرگان محسن فخری زاده بوشهر بسیج بارش باران بندر شهید رجایی ۵ ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی شهردار منطقه دو تهران از مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم خبر داد.

وی با تأکید بر نقش دیوارهای صوتی در کاهش آلودگی صوتی افزود: با توجه به اینکه بخشی از دیواره صوتی بزرگراه حکیم بر اثر برخورد خودروهای عبوری از حالت خود خارج شده و همین مساله مزاحمت‌هایی را برای اهالی و ساکنین مجاور دیوار صوتی موجب شده بود.

صالحی بهسازی و مرمت دیوار صوتی یکی از مطالبات شهروندان بود، اظهار داشت: به منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، با هماهنگی به عمل آمده با سازمان حمل و نقل ترافیک مرمت و بازسازی دیوار صوتی انجام شد.

شهردار منطقه ۲ رفع آلودگی‌های صوتی و حفظ آرامش شهروندان را از مهم‌ترین اهداف نصب دیوار صوتی در بدنه بزرگراه‌ها برشمرد و افزود: در همین راستا مدیریت شهری حفظ و نگهداشت دیوار صوتی را دنبال می‌کند.

کد خبر 6085403

دیگر خبرها

  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان