Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:22:12 GMT

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۵۴۶

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال آغاز شد

نخستین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در ۲۰ ماه اخیر به منظور تصویب اساسنامه جدید این فدراسیون آغاز شد.

به گزارش ایمنا، بعد از ماه‌ها معطلی، بالاخره مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با تأیید اساسنامه جدید از سوی فیفا آغاز شد تا اعضای مجمع نظر خود را درباره اصلاحات جدید این اساسنامه اعلام کنند. این مجمع به علت محدودیت‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا برای نخستین‌بار به صورت مجازی برگزار شد و حاضران برای برگزاری انتخابات در دو ماه آینده زمینه‌سازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با پوشش زنده این مجمع را می‌خوانید:

پیش از شروع رسمی مجمع توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان دبیر مجمع، مسعود سلطانی‌فر و محمد علی نژاد، وزیر و معان وزیر در سالن حضور یافتند تا مجمع را به صورت مجازی برگزاری کنند.

مهدی محمدنبی، دبیر مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع امروز با توجه به شرایط کنونی کشور و رعایت پروتکل‌ها به شکل وبینار برگزار می‌شود و اسامی حاضران که در خدمت‌شان هم هستیم که در حال حاضر به وبینار وصل شدند ۶۶ نفر هستند. این تعداد برای شروع مجمع کافی است و من دستور جلسه را قرائت می‌کنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به مفاد جلسه از جمله تأیید اساسنامه اظهار کرد: با توجه به اینکه حاضران به تعداد ۶۶ نفر هستند، خوشبختانه توانستیم این مجمع را با حداکثر آرا شروع کنیم. ما تمام مدارک را برای اعضا فرستادیم و اعضا نظرات خود را درباره ناظران و شمارش کنندگان اعلام کردند.

به گفته نبی و طبق نظرات اعضا که پیش از این برای فدراسیون ارسال شده، محمدرضا غفاری، آبختی سنجابی و سعید عباسی به عنوان ناظرها و صمد نوتاش، محمد جواهری و اکبر محمدی به عنوان شمارش کنندگان آرا در سالن برگزاری مجمع حاضر شدند.

با اعلام محمدنبی، اعضای مجمع با ۶۸ رأی موافق، صورت جلسه مجمع قبلی در سال ۹۷ را تصویب کردند.

در گزارش عملکرد فدراسیون فوتبال از مجمع سال ۹۷ تا این مجمع به صورت ویدئو از پیش ساخته شده، حضور بانوان در دیدار ایران و کامبوج به عنوان یکی از دستاوردهای این فدراسیون عنوان شد. به طور کلی در این گزارش هیچ گزارشی از ناکامی‌های تیم‌های ملی و شکست در پرونده‌های محتلف از جمله شکست در دادگاه کی‌روش و ویلموتس نشد و برخی از اقدامات فدراسیون فوتبال در قالب موفقیت‌ها برای حاضران اعلام شد.

هم‌چنین فدراسیون فوتبال در این ویدئو اشاره‌ای به پرداخت نشدن حق‌پخش تلویزیونی از سوی صداوسیما و همین طور تأثیر تحریم‌های آمریکا بر پرداخت نشدن حقوق فدراسیون از سوی فیفا و AFC کرد.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 458074

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مجمع فدراسیون فوتبال فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فیفا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه (ترای اتلون) روز چهارشنبه ۲۹ فروردین برگزار شد و در پایان سیدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. با این وجود برگزاری انتخابات با ابهامات و اعتراضاتی همراه بود که همین سبب شده تا پای مبادی قانونی پیش بیاید.

پس از آن که وزارت ورزش به ابهاماتی که در مورد برگزاری مجمع انتخاب رییس فدراسیون سه گانه وجود داشت، بی توجهی و مجمع را برگزار و رییس جدید را انتخاب کرد، حالا معترضین به برگزاری غیرقانونی مجمع اسناد و مدارک خود را با ارایه شکایتی به دیوان عدالت اداری کشانده اند تا روز‌های پرالتهابی در انتظار این رشته المپیکی باشد. برخلاف عرف مجامع فدراسیون‌ها محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک نیز در جلسه حضور داشت و ناظر فدراسیون جهانی نیز برای برگزاری این مجمع نیز به شکل آنلاین در انتخابات شرکت کرد، اما باز هم شبهات و ابهامات در این مجمع وجود داشت.

ظاهرا در جریان برگزاری انتخابات این فدراسیون ابهاماتی روی داده که سبب شده برخی از کاندیدا مسیر شکایت را در پیش بگیرند. 

پیش از برگزاری مجمع تاکید شده بود که انتخاب اعضای کمیسیون‌ها به جای آن که مثل سایر فدراسیون‌ها با انتخابات صورت بگیرد، با انتصاب و امضا چند عضو هیئت رییسه انجام شده که همین امر به غیرقانونی بودن مجمع دامن می‌زند.

یکی از موارد دیگری که مورد اعتراض برخی نامزد‌ها بوده، اجازه ندادن به نمایندگان نیرو‌های مسلح و شهرداری برای انداختن رای به صندوق بود. ضمن این که عنوان شده نمایندگان وزارت ورزش و کمیته المپیک و پارالمپیک رای نداده اند. آنچه بسیار عجیب و غیرمنطقی می‌نماید.

در جریان برگزاری مجمع نیز مهدی گودرزی رئیس سابق فدراسیون و یکی از کاندیدا‌ها با ارایه مستندات و مدارک به روند برگزاری مجمع اعتراض داشت. به همین خاطر رییس پیشین فدراسیون حاضر به حضور در رای گیری و امضا صورتجلسه نشد و مجمع را غیرقانونی خواند. 

رییس پیشین اسناد و مدارک خود را پیش از برگزاری مجمع به دیون عدالت اداری ارایه کرده و پیگیر شکایت خود است. باید منتظر ماند و دید که سرانجام سرنوشت این انتخابات به کجا ختم خواهد شد و دیوان عدالت درباره این شکایت چه حکمی صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس