Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:04:16 GMT

دو و میدانی در حاشیه توجه مسئولان خوزستانی است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۵۶۴

دو و میدانی در حاشیه توجه مسئولان خوزستانی است

ایسنا/خوزستان ورزشکار خوزستانی با بیان این‌که دو و میدانی در حاشیه توجه مسئولان خوزستانی است، گفت: اگر به این رشته نگاه ویژه شود، قطعا از دل همین نوجوانان و جوانان آینده‌دار استان، ورزشکاران خوبی معرفی خواهند شد که می‌توانند برای کشور مدال‌آوری کنند.

سجاد عچرش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت دو و میدانی خوزستان، اظهارکرد: دو و میدانی خوزستان به جای این‌که در بطن توجه مسئولان باشد، متاسفانه در حاشیه توجهات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو سه سال اخیز نیز به همن دلیل پیشرفت آن‌چنانی نداشته‌ایم. مسئولان خوزستانی نگاه ویژه‌ای به این رشته نداشته‌اند و خیلی از ورزشکاران به خاطر همین شرایط، دو و میدانی را ترک کرده‌اند.

وی بیان کرد: هیات دو و میدانی خوزستان تلاش‌های لازم را برای این رشته داشته‌اند ولی می‌طلبد که مسئولان استان نیز توجه و نگاه ویژه‌تری به این رشته مظلوم داشته باشند. هر چند علی‌رغم نگاه نه چندان خوبِ مسئولان، خودمان حاشیه‌ها را کنار گذاشتیم و برای پیشرفت دو و میدانی تلاش کرده‌ایم.

این دونده خوزستانی عنوان کرد: در حال حاضر نیز باتوجه به تعطیلی اماکن ورزشی، مجبور هستیم که در فضای باز و بدون امکانات لازم تمرین کنیم، در حالی که مسابقات قهرمانی کشور و بین‌المللی دهه فجر نزدیک هستند. به هر حال این انتظار را داریم که مسئولان توجه خود را به دو و میدانی بیشتر کنند تا خوزستانی‌ها مجددا بتوانند پرچم استان را در این رقابت‌ها بالا نگه دارند.

وی با بیان این‌که سال‌های گذشته واقعا نگاه به دو و میدانی از سوی مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان بهتر بود، افزود: از نظر مالی حمایت چندانی نشده‌ایم و تنها مدتی پیش امکانات اولیه این رشته را در اختیارمان گذاشتند. تمام صحبت ما این است که نگاه خوبِ سال‌های گذشته مسئولان به دو و میدانی که چندین تیم در رقابت‌های کشوری داشتیم، به این رشته برگردد تا مجددا نفرات خوبی را تحویل دو و میدانی کشور دهیم. خواهشم از مسئولان استان این است که تمام توجه خود به ورزش را در فوتبال خلاصه نکنند.

عچرش با بیان این‌که آینده دو و میدانی خوزستان روشن است البته اگر به این رشته مادر توجه شود، گفت: اگر حاشیه‌ها کنار گذاشته شوند و به این رشته نگاه ویژه شود، قطعا از دل همین نوجوانان و جوانان آینده‌دار استان، ورزشکاران خوبی معرفی خواهند شد که می‌توانند برای کشور مدال‌آوری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان دووميداني دو و میدانی خوزستان نگاه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

محمود زین الدینی گفت: کلیه دامداران، مرغداران، زنبورداران و پرورش‌دهندگان آبزیان باید با رعایت الزامات بهداشتی ـ قرنطینه‌ای و فراهم کردن تمهیدات لازم در زمان وقوع بارندگی و احتمال وقوع سیلاب، آمادگی لازم برای پیشگیری و کاهش خسارات و آسیب‌های احتمالی ناشی از آن را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه دامداران پناهگاه مسقف را به منظور دور نگه‌داشتن دام‌ها از کوران باد و بستر با ضخامت مناسب، خشک و عایق را برای بالا بردن درجه حرارت بدن دام‌ها ایجاد کنند، بیان کرد: دامداران مراقب باشند با توجه به بارندگی، سرما و مرطوب شدن بستر نگهداری دام‌ها، برخی از بیماری‌ها مانند پنومونی، گندیدگی سم، و بیماری‌های انگلی شیوع پیدا می‌کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان افزود: با توجه به هشدار سطح قرمز از سوی هواشناسی در اواخر هفته جاری و نوع بارش‌های فصل بهار و با توجه به احتمال جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق شهرستان به کلیه واحد‌های پرورش دام و طیور و ... در این خصوص هشدار دادیم.

وی عنوان کرد: در صورت بروز هر گونه بیماری در گله‌های طیور پرورشی و دامداری ها، اعلام تلفات احتمالی و خودداری از رهاسازی تلفات دام و طیور در محیط از دیگر اقدامات مهم برای کاستن از مخاطرات احتمالی است که با اطلاع رسانی به موقع می‌توان از گسترش احتمالی بیماری‌ها جلوگیری کرد.

زین الدینی گفت: پس از فروکش کردن بارندگی یا سیل احتمالی، سم‌پاشی جایگاه نگهداری و بدن دام‌ها ضرورت دارد؛ چرا که این امر نقش بسزایی در کنترل بیماری‌های انگلی و عفونت‌های باکتریایی واگیردار دامی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند