Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روز دوم از مرحله برگشت لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور و از گروه دوم ، تیم شهید شاملی کازرون از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۰ آذرماه به مصاف تاسیسات دریایی تهران می رود.

نماینده فارس در پایان دور رفت موفق شد با شکست هر سه تیم سنگ آهن بافق یزد ، تاسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان و کسب ۶ امتیاز ، صدرنشین گروه دوم لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید شاملی کازرون در حالی باید در بازی نخست دور برگشت به مصاف تاسیسات دریایی برود که در مرحله رفت با نتیجه قاطع ۳۱-۱۹ موفق به شکست این تیم شده بود.

دیگر بازی روز نخست گروه دوم را تیم های ذوب آهن اصفهان و سنگ آهن بافق برگزار می کنند.

دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور جام شهدای سلامت از نهم تا ۱۴ آذرماه با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی به میزبانی تالار هندبال شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر هندبال تیم شهید شاملی کازرون تاسیسات دریایی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنای آنچه بین ایران و اسرائیل گذشت!

صابر گل عنبری *
 
صرف نظر از این که در اصفهان چه اتفاقی افتاده است، اما شکل واکنش اسرائیل و ایران به آن بیانگر سه نکته مهم است: 

نخست این که چنان که قبلا نیز نگارنده پیش و بعد از پاسخ ایران تاکید داشت، هیچ طرفی به دلیل هزینه‌های گزاف جنگ، به دنبال آن نیست و قرار نیست جنگی رخ دهد و به طرق مختلف تلاش می‌شود که اوضاع به این سمت پیش نرود. 

دوم این که نوع مواجهه دو طرف با اتفاقات امروز نشان می‌دهد که این دور از تنش نظامی شدید، اما کنترل شده و کنش واکنش‌های دو سویه پس از حمله به سفارت ایران در دمشق فعلا به پایان رسیده و به احتمال زیاد بعید است که دیگر اسرائیل در آینده دست به حمله‌ای مستقیم در واکنش به پاسخ اخیر ایران بزند.

سوم این که آینده به احتمال زیاد آبستن شروع دور تازه‌ای از جنگ غیر مستقیم در اشکال مختلف است. از این رو، چنان که قبلا نیز عرض شد، اسرائیل به احتمال زیاد تلاش خواهد کرد بیشتر از گذشته بر روی خرابکاری علیه تاسیسات حساس ایرانی و همچنین ترورهای غیر مستقیم متمرکز شود. 

*منبع: کانال نویسنده

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمایت صریح محمد خاتمی از پاسخ ایران به اسرائیل وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف و مسخره / نخست وزیر سابق: هیچ کس اینگونه اسرائیل را رسوا نکرده / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح حجاب را اجرا کنیم 

دیگر خبرها

  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • فداکاری زن کازرونی برای نجات مرد سالخورده
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • عضویت دانش آموز کازرونی در تیم ملی فوتبال دختران
  • برای نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران نماز بخوانید!
  • سه هندبالیست ملایری در اردوی تیم ملی جوانان
  • معنای آنچه بین ایران و اسرائیل گذشت!