Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@05:32:19 GMT

کشف ۱۷ هزار قرص ترامادول در یک عطاری

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۶۱۹

کشف ۱۷ هزار قرص ترامادول در یک عطاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی از خرید و فروش داروهای مخدر توسط یکی از واحدهای صنفی عطاری در شهر برازجان، هماهنگی لازم با مقام قضایی جهت دستگیری متهم و کشف داروهای مخدر انجام شد.

با اشراف اطلاعاتی مأموران و طراحی دقیق عملیاتی، خودرو متهم در حین انتقال و جابجایی داروهای مخدر در خیابان دانش آموز برازجان توقیف و در بازرسی به عمل آمده ۱۷ هزار حبه قرص ترامادول کشف و متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی داروهای مخدر کشف شده ۶۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کد خبر 568092 برچسب‌ها استان بوشهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر داروهای مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که اقدام به گروگان‌گیری ۲ جوان ۳۰ و ۳۵ ساله کرده بود، توسط مأموران انتظامی این استان در حاشیه شهرستان شاهرود دستگیر شد.

به گزارش فارس، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان شاهرود، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده، مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور که دارای سوابق کیفری متعدد بوده است، اقدام به ربایش ۲ جوان ۳۰ ساله کرده و از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: کارآگاهان پلیس در این راستا تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند مخفیگاه آدم‌ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستا‌های شاهرود شناسایی کنند.

موقوفه‌ای ادامه داد: مأموران انتظامی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند، علاوه بر رهایی گروگان‌ها به‌صورت صحیح و سالم، متهم را که قصد متواری شدن داشت، دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان‌ها داشت، نقشه ربودن آن‌ها را طراحی کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تأکید کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند، قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد
  • کشف و ضبط انواع داروی مخدر از یک عطاری
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ عرضه دارو باید تحت کنترل باشد
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ توزیع دارو باید کنترل شود
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • کشف انواع دارو‌های مخدر از یک عطاری