Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز روزی تاریخی برای ورزش و فوتبال کشور است.

خبرگزاری میزان - مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: ابتدا شهادت دکتر فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی کشور را تسلیت عرض می‌کنم؛ امیدوارم ملت قهرمان ایران مانند گذشته پاسخ دندانشکنی به این توطئه‌ها بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز روزی تاریخی برای ورزش و فوتبال کشور است. بحث اساسنامه که سال‌ها در کش و قوس بود و مسایل مختلفی پیرامونش مطرح بود با تدابیر خوبی که انجام شد امروز در مجمع مطرح می‌شود و با عنایت به تغییراتی که ایجاد شده و بروزرسانی که بر اساس آخرین استانداردهایی فیفا انجام شده مطمئنا سند محکمی خواهد شد تا به رشد و توسعه فوتبال کشور کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: آینده خوبی با این اساسنامه و با همتی که این مجمع و مجمع آینده به خرج خواهند داد در فوتبال کشور خواهیم داشت. ان‌شالله با حمایت‌هایی که تا کنون وزارت انجام داده تلاش می‌کنیم با حفظ استقلال فدراسیون روزهای خوشی را که در چند سال گذشته دیدیم از جمله حضور مقتدرانه در جام جهانی ٢٠١٨ و موفقیت‌های باشگاه‌هایمان در لیگ قهرمانان آسیا که دو بار به فینال رسیدند که ان‌شاالله یک قهرمانی را طی روزهای آینده خواهیم دید؛ امیدواریم این روزهای خوب استمرار پیدا کند.

بیشتر بخوانید: آغاز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با حضور وزیر ورزش

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال وزیر ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال وزیر ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز یکشنبه با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه عیادت و دیدار با پیشکسوتان ورزش، پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با پیشکسوت و سرمربی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد. مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود.

وزیر ورزش در این دیدار با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران، اظهار کرد: از دو منظر دیدار با مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدمایلی‌کهن زندانی شد حمله مجدد مایلی کهن به کارلوس کی روش

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • وزیر ورزش: برای نگارش آیین نامه فیرپلی مالی به فدراسیون مجوز دادیم
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود