Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رحمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که هیچ تجاوز و تعدی را بدون پاسخ نمی گذارد و قطعا انتقام سختی در انتظار عاملان ترور شهید فخری‎زاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده یک بار دیگر خباثت و کینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم کشور و دنیا نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه این ترورهای کور از ابتدای انقلاب وجود داشته است بیان کرد: این گونه حرکات نه تنها اراده و اقتدار جمهوری اسلامی را خدشه دار و کم نمی کند بلکه سبب انسجام و وحدت درونی بیشتر در کشور می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اعلام اینکه دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند، افزود: با توجه به شواهدی که منتشره شده و سخنرانی‌هایی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره این شهید مجاهد داشتند و همچنین گروهک تروریستی مجاهدین خلق، نشان می دهد اینها با همکاری هم و سرویس های جاسوسی و ایادی که در منطقه دارند دست به جنایت زدند.

رحمانی خاطرنشان کرد: جنایت صورت گرفته توسط عوامل استکبار در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان این دیار، بار دیگر چهره زشت تروریسم را به نمایش گذاشت و سند دیگری از مظلومیت ملت رشید ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: شهادت شهید والامقام، محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ، این حقیقت را بیشتر نمایان ساخت که ایران اسلامی در راه دستیابی به قله های پر عظمت پیشرفت و تعالی، عظمی جدی دارد و در این راه، خون پاک عزیزترین فرزندان خود را، به پای نهال سربلندی نظام اسلامی، هدیه خواهد داد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که هیچ تجاوز و تعدی را بدون پاسخ نمی گذارد و قطعا انتقام سختی در انتظار عاملان ترور شهید فخری‎زاده است.

رحمانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده نه تنها با ترور دانشمندان هسته ای، پیشرفت را در این حوزه متوقف نمی کند بلکه با حضور جوانان مومن و انقلابی متعهد و متخصص این راه با قدرت ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت رو به جلوی ایران هیچ وقت متوقف نمی‌شود و با قدرت ادامه پیدا می کند، بیان کرد: متاسفانه در داخل کشور افرادی خواهان کند شدن این پیشرفت هسته ای هستند ولی تجربه ثابت کرده تسلیم دشمن نمی‌شویم.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در طی 40 سال پس از انقلاب اسلامی با تکیه بر توان داخلی توانستیم به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کنیم.

رحمانی خواستار حفظ وحدت و انسجام در داخل کشور با تکیه بر توان داخلی شد و گفت: از مواضع قدرت‌مان  در منطقه و جهان کوتاه نمی‌آییم و به زودی سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخی دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن روحانی به عملیات سپاه علیه اسرائیل؛ ایران فقط پاسخ داد| امیدواریم حماقتشان را تکرار نکنند

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی رئیس جمهور سابق کشورمان در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم درخصوص عملیات تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که اسرائیل یک دولت غاصب است، اسرائیل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته و یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند.

وی با اشاره به شهادت سردار زاهدی و همرزمانش در حمله جنگنده های اسرائیل ادامه داد: اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود. البته اسرائیلی‌ها می‌خواهند به خاطر گرفتاری‌شان در غزه، معضلات را در کل منطقه توسعه دهند و از طریق توسعه ناامنی در منطقه، خودشان را خلاص کنند و شرایط جدیدی را به وجود بیاورند.

رئیس‌ جمهور سابق کشورمان خاطرنشان کرد: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد و امیدواریم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند.

روحانی تصریح کرد: آنها اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند. جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد، با ظلم و تجاوز مخالف و حامی مظلومین در طول تاریخ است.

کد خبر 844450 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه حسن روحانی

دیگر خبرها

  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند
  • جامعه اسلامی مهندسین: به دشمنان ثابت شد نباید صبر استراتژیک ایران را امتحان کنند
  • ما جنگ طلب نیستیم اما تجاوز را قاطعانه پاسخ خواهیم داد
  • پاسخ تنبیهی ایران، پشتیبانی از آرمان فلسطین است
  • نشست اضطراری شورای امنیت درباره پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • واکنش حسن روحانی به عملیات سپاه علیه اسرائیل؛ ایران فقط پاسخ داد| امیدواریم حماقتشان را تکرار نکنند
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • پاسخ سخت نیرو‌های غیور و جان برکف مسلح جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی
  • پایان انتظار