Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هر آنچه در سطح و زیر سطح و قدرت تهاجمی نیروی دریایی لازم بوده است مهیا شده است، امروز انباشت بزرگی از فناوری و زیر ساخت در اختیار داریم که هیچگونه وابستگی به بیرون نداریم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تا امروز سرشار از روزهای پر افتخاری بوده که هفتم آذرماه کارنامه درخشانی برای نیروی دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: هفتم آذر آغاز حرکت انقلابی نیروی دریایی است که تا امروز امتداد پیدا کرده است. سر آغاز دفاع مقدس همراه با مقاومت جانانه تکاروان نیروی دریایی در خرمشهر و عملیات مروارید بود که نیروی دریایی عراق را از کار انداخت.

دریادار خانزادی ادامه داد: اقتصاد جمهوری اسلامی هم با اسکورت کشتی های نفتکش توسط نیروی دریایی به خوبی به پیش برده شد و این موضوع کمک شایانی به اداره جبهه های هشت دفاع مقدس کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: تسلط نیروی دریایی بر دریا موجب شد مرزهای ایران از طریق دریا محاصره نشود. نیروی دریایی از هفتم آذر سال 59 تا امروز حرکت پیوسته امنیت ساز خودش در دریا را امتداد داده است. بعد از جنگ دوران سازندگی نیروی دریایی با شکست تحریم ها شکل گرفت. همگام با پیشرفت انقلاب نیروی دریایی تلاش خودش را برای ساخت تجهیزات بومی آغاز کرد و تا امروز شاهد هستیم هر آنچه در سطح و زیر سطح و قدرت تهاجمی نیروی دریایی لازم بوده است مهیا شده است. امروز انباشت بزرگی از فناوری و زیر ساخت در اختیار داریم و هیچگونه وابستگی به بیرون نداریم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر خانزادی امیر خانزادی نیروی دریایی تا امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • هرآنچه لازم است درباره «تاب آوری» بدانیم