Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال بوزائو با حضور لژیونرهای هندبال کشورمان در هفته یازدهم لیگ رومانی پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیم بوزائو رومانی که محسن باباصفری، شاهو نصرتی و الله کرم استکی را در اختیار دارد در هفته یازدهم لیگ رومانی به مصاف تیم بوکائو رفت و در روز درخشش لژیونر های ایرانی موفق شد، سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش لژیونرهای هندبال در لیگ اروپا

نیمه اول این دیدار با نتیجه 12 بر 12 به پایان رسید ولی در نیمه دوم تیم بوزائو با آغازی طوفانی توانست 14 بر 11 به پیروزی رسد تا در پایان مجموع کل مسابقه با حساب 26 بر 23 پیروز میدان باشد.

در این بازی با وجود اینکه شاهو نصرتی غایب بود، الله کرم استکی بازیکن خوب کشورمان موفق شد 8 گل برای تیمش به ثمر رساند و یکی از اصلی ترین و مهم‌ترین ارکان پیروزی تیمش در این مسابقه شناخته شود. همچنین محسن باباصفری 60 دقیقه در چارچوب دروازه بوزائو بود و 16 سیو را به نام خود ثبت کرد.

بوزائو با کسب این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده هشتم جدول شانزده تیمی زیمبریلور لیگ صعود کرد. تیم دینامو بخارست با 10 برد و 30 امتیاز صدرنشین لیگ رومانی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهاتی پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال لیگ رومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۴ بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با ۹ امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی