Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@10:56:25 GMT

پیش دستی قطر از ایران

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۷۴۸

پیش دستی قطر از ایران

فدراسیون فوتبال قطر برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 مدارک مرحله سوم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد. ناطقان:  نشریه «الرایه» قطر خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور در سومین بخش از ارائه مدارک به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا 2027 تضمین دولتی برای میزبانی از این رقابت ها را به AFC تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!







در این بخش دولت قطر متعهد می شود که تمام شرایط میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 از لحاظ امنیتی و ورزشگاهی را تدارک ببیند و تمام زیرساخت ها برای میزبانی از این رقابت ها در سطر بین المللی باشد.

پیش از این 5 نامزد میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 از مرحله دوم گذر کرده بودند و به مرحله سوم رسیده بودند. قطر اکنون مدارک مرحله سوم برای میزبانی از این رقابت ها را تحویل داده و باید دید فدراسیون ایران به همراه عربستان، هند، ازبکستان این مدارک را چه زمانی تحویل می دهند.
منبع: فارس برچسب ها: ایران ، ناطقان ، قطر ، فوتبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران ناطقان قطر فوتبال جام ملت های آسیا 2027 برای میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با جریمه‌ای دو هزار دلاری مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده که در دقیقه 1+90 دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 روی اکرم عفیف مرتکب خطا شد و از داور کویتی مسابقه کارت قرمز گرفت، دیدار رفت با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 را از دست داد.

براساس اعلام کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خلیل‌زاده به دلیل این خطا باید دو هزار دلار جریمه نقدی را طی 30 روز پس از تاریخ ابلاغ، به حساب AFC واریز کند.

مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا اخطار داده است در صورت تکرار تخلف مشابه، مدافع تیم ملی ایران با مجازات شدیدتری روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک AFC به فوتبال ایران
  • میزبانی ۱۰ روزه بازارچه نوروزی خواجه خضر بیرجند از گردشگران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷