Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار تهران در پیامی به مناسبت ترور شهید فخری زاده بر عزم ملت ایران برای مقابله با استکبار جهانی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پی شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی، پیام تسلیتی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:
أشرَفُ المَوتِ قَتلُ الشَّهادَةِ: شرافت مندانه‌ترین مرگ، شهادت است؛ پیامبر اکرم (ص).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راه و مسیر سردار سلیمانی‌ها برای همیشه تاریخ، چراغ راه آزادی خواهان و ظلم ستیزان خواهد بود و دشمنان این مسیر در لباس تزویر، نفاق و ... به فرمایش مقام معظم رهبری مصداق همان دست چدنی است که دستکش مخملی را بیرون می‌آورد و خودش را نشان می‌دهد، وَالّا باطن، همان باطن است؛ هیچ تفاوتی ندارد، این‌ها نمی‌توانند کسانی باشند که انسان به این‌ها اطمینان پیدا کند.
استکبار و ایادی آن‌ها زمانی که توان رویارویی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور روی آورده و دست خود را به خون پاک شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای کشورمان که عمر گرانبهاش صرف خدمت به اسلام و مسلمانان شده، آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی شوند، این در حالی است که با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت‌های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد.
دشمنان بدانند همانطور که با ترور سردار سلیمانی، نهضت سلیمانی در جهان طنین انداز شد و نقطه قوتی برای آزادیخوهان شد، ترور همرزم سردار دل‌ها و همچنین سایر دانشمندان هسته‌ای شهید، بار دیگر عزم ملت ایران برای مواجهه با تهدید‌های نرم و سخت استکبار را جزم‌تر کرده و غیرقابل مصالحه بودن با استکبار را به اثبات رساند.
اینجانب شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده گرامی این شهید و جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آنان صبر و سکینه الهی و برای این شهید عزیز علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام استاندار فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود

«نبرد ما با دشمن و حضور ما در میادین جنگ تا زمانی که ظلم و تجاوزگری وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.» این جمله مربوط به فرمانده جبهه مقاومت سردار شهید «سیدمحمد حجازی» است. فرمانده‌ای که رفیق حاج قاسم بود. او بعد از ظهور داعش، برای مقابله با این جریان تکفیری از سال ۱۳۹۳ پا به پای حاج قاسم در جبهه مقاومت حضور داشت.

عملکرد سردار حجازی در سال‌های مبارزه با داعش سبب شد تا نام او را در لیست تحریم‌ها و لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار دهند. حتی یک سریال آمریکایی و ضدایرانی ساخته شد که نام یکی از شخصیت‌ها سردار حجازی بود. در سریال ضدایرانی هوملند، یکی از شخصیت‌ها به اسم مجید جوادی با نام مستعار «سردار حجازی» به عنوان یکی از فرماندهان ارشد سپاه معرفی و بسیاری از اقدامات تروریستی خارج از ایران به وی نسبت داده می‌شد. 

در حالی که سردار حجازی شخصیتی بود که رفت تا با گروهک تروریستی داعش مبارزه کند و ریشه ظلم و تجاوزگری را برچیند.

او مرد مجاهد و خستگی‌ناپذیری بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و غائله شمالغرب کشور، به آنجا رفت، وقتی هم که جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران شروع شد، راهی جبهه جنوب شد. او در هشت سال دفاع مقدس مسئولیت‌های متعددی داشت و در برهه‌ای هم مسئول اعزام نیرو به جبهه بود؛ سردار حجازی در طول اعزام به جبهه چندین بار مجروح شد و تا زمان شهادتش از عوارض بمب‌های شیمیایی در جنگ، رنج می‌برد.

پس از جنگ تحمیلی تا زمان شهادتش مسئولیت‌های دیگری بر عهده گرفت که می‌توان به فرماندهی بسیج، جانشین ستادکل نیرو‌های مسلح، جانشین سپاه نیروی قدس اشاره کرد. یکی از کار‌های مهم او بسیج که در راستای اهداف انقلاب اسلامی انجام داد، ایجاد بسیج سازندگی و تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی بود.

سردار حجازی از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) بود که مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی را در دانشگاه تهران و دکترای مدیریت استراتژیک را در دانشگاه عالی دفاع ملی تحصیل کرد. 

همسر سردار شهید حجازی درباره اعزام به لبنان، می‌گوید: «زمانی که قرار بود، به سردار حجازی مسئولیت نیروی قدس در لبنان را بدهند، با من مشورت کرد و گفت: نظر حضرت آقا هست که من بروم. من هم گفتم وقتی نظر حضرت آقا هست، برویم، من هم تابع و همراهت هستم. من و سردار حجازی به لبنان رفتیم و چند سال در آنجا بودیم. طوری که وقتی به همراه شهید حجازی به لبنان رفتیم، یک نوه داشتیم، زمانی که برگشتیم، ۶ تا نوه شده بودند.»

این فرمانده جبهه مقاومت ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عارضه قلبی و عوارض ناشی از جنگ با مسئولیت جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۶۵ سالگی به شهادت رسید.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • نماهنگی به مناسبت شهادت فرزندان اسماعیل هنیه