Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:32:34 GMT

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ترور معاون وزیر دفاع

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۸۳۱

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ترور معاون وزیر دفاع

وزیر آموزش و پرورش در پی ترور معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیامی صادر کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت آموزش و پرورش، در متن پیام محسن حاجی میرزایی آمده است: «بسم رب الشهدا و الصدیقین؛ خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور و رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید دکتر محسن فخری زاده، توسط عوامل رژیم منحوس صهیونیستی و سازمان‌های تروریستی موجب تأسف و تأثر فراوان شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه وزیر آموزش و پرورش افزوده است: «این ترور ناجوانمردانه و دیگر ترورهای کور مشابه آنکه در طول ۴۲ سال گذشته بر مردم و مسئولین کشور نشان داد دشمنان قسم خورده ایران نتوانستند در اراده ملت سرافراز و بزرگ ایران، در تحریم‌های همه جانبه و جنگ اقتصادی و تحرکات نظامی خللی وارد کند و اکنون با دست یازیدن به اقدامات کور و بزدلانه تلاش می‌کنند عزم و اراده و ایستادگی و تلاش مردم را در مبارزه با انواع جنگ‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نادیده بگیرند؛ ولی همواره به اهداف پلیدشان نرسیده و پس از این هم نخواهند رسید».

وی در پایان نوشته است: «اینجانب شهادت مظلومانه محسن فخری زاده را خدمت رهبر معظم انقلاب، رئیس محترم جمهور، وزیر محترم دفاع و همکارانشان و ملت قهرمان پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را خواستارم».

کد خبر 458079

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزرات آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش واکنش وزیر به ترور ترور شهید فخری زاده معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهادت مظلومانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که در گزارشی از وضعیت نامطلوب دانشجو معلمان و مشکلات آنان در مسیر تحصیل و تدریس آنان نوشتیم.

دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ که در سال‌های آخر تحصیل خود ناچار شدند در مدارس هم تدریس داشته باشند.

در این گزارش با عنوان معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی؛ به مشکل ناشی از کمبود معلمین در مدارس و حضور دانشجو معلمان در کلاس‌های درس اشاره شده است. حضور این دانشجو معلمان مشکلاتی همچون کسورات دانشجومعملمان را در پی داشته است.

اقدام قابل تقدیر وزیر آموزش و پرورش

به دنبال این گزارش رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی ویراستی اش نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقا رتبه بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.

خبرگزاری مهر ضمن تقدیر از توجه وزیر آموزش و پرورش، امیدوار است در سال‌های آتی به تدریج دیگر شاهد کمبود معلم در مدارس نباشیم تا دانشجو معلمان نیز بدون مشکل به تحصیل در دانشگاه و پس از آن تدریس در کلاس‌های درس حاضر شوند.

کد خبر 6088528 علی قدمی

دیگر خبرها

  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است