Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا ، بیانیه باتسلیت شهادت این دانشمند خدوم به ملت و رهبری جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از اقدامات متقابل جمهوری اسلامی ایران در برابر آمرین و مجریان این اقدام تروریستی را اعلام نمود.

در بخشی از این بیانیه آمده است : اتاق فکر سیاه تروریست های جنایت کار و محور شرارت که در توهم  ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و پیروزی وهم آلود خود به سر می برند ، به وسیله دست نشانده های کوچک خود  دست به جنایتی  تازه زدند و دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش ها و نوآوری  در وزارت دفاع ایران را  روز جمعه ۷ آذر در منطقه آبسرد دماوند در شمال پایتخت جمهوری اسلامی ایران به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جنبش ، اقدام تروریستی صهیونیسم جهانی را به شدت محکوم کرده و تاکید می کند جبهه  مقاومت روز به روز افزایش خواهد یافت و رهبر عظیم الشان و بزرگ مقاومت امام ( سید علی خامنه ای) در برابر ایادی جنایت کاری که عزت ، شرف و کرامت امت اسلامی را هدف قرار داده اند بیش از پیش ایستادگی خواهند نمود .

ما به عنوان ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه ، به نام خود و از طرف ملت آزاده بحرین ، خالصانه ترین مراتب تسلیت و هم دردی خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام سید علی خامنه ای ( دام ظله العالی ) و تمامی مسوولین کشوری و لشکری در جمهوری اسلامی و مردم شهید پرور ایران اسلامی به خاطر شهادت  دکتر محسن فخری زاده  تبریک و تسلیت عرض می نماییم . بی شک این شهید سعید که تاریخ پر افتخاری از مبارزه و مقاومت و شرف را رقم زده ، نامش جاودانه خواهد ماند  . بار دیگر حمایت مطلق خود را از تمامی  اقدامات و پاسخ های  دشمن شکن پیش روی جمهوری اسلامی در برابر آمرین و مجریان این اقدام تروریستی اعلام می نماییم و تا هر کجا از آن پشتیبانی می کنیم .

از خداوند متعال برای آن این دانشمند هسته ای برجسته رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان  و امام خامنه ای عزیز و ملت شریف ایران و خاندان مکرم شهید و دوستداران او صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم .

بعد از ظهر روز جمعه عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل  فخری زاده را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، وی به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

 متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و  این مدیر خدوم و خدمتگزار عرصه  علمی ، پژوهشی و دفاعی کشور پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها بحرین تروریسم محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین تروریسم محسن فخری زاده بحرین تروریسم محسن فخری زاده اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق مشروع دفاعی بود

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از سارایوو، سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین در گفتگو با خبرگزاری فنا و تارنمای پر مخاطب کلیکس (klix) اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.
ابوذر ابراهیمی درباره حمله و اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی روز اول آوریل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که مکان دیپلماتیک و دارای مصونیت دیپلماتیک است، حمله کرد و تعدادی از دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی ایران را که به دعوت رسمی دولت سوریه در آن کشور حضور داشتند به شهادت رسانید. خوب روشن است که اقدام نابخردانه رژیم صهیونیستی مصداق نقض منشور ملل متحد، کنوانسیون‌های بین المللی بخصوص کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین و نیز کنوانسیون پیشگیری و مجازات جرائم علیه اشخاص مورد حمایت بین المللی از جمله ماموران دیپلماتیک ۱۹۷۳ نیویورک است.
وی درباره اقدامات اولیه پس حمله تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران ترکیبی از اقدامات دیپلماتیک و بین المللی را بلافاصله پس از این حمله آغاز کرد؛ و طی نامه‌های رسمی به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت ضمن توضیح لازم درخواست نمود نشست شورای امنیت به صورت فوری و اضطراری تشکیل شود که متعاقب آن جلسه اضطراری شورای امنیت تشکیل گردید. پس از آن شاهد محکومیت این اقدام تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی از سوی تعداد قابل توجهی از کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی بودیم. اما متاسفانه تعداد معدودی از کشور‌ها با صدور بیانیه محکومیت، از سوی شورای امنیت مخالفت کردند و در عمل شورای امنیت به عنوان نهاد مسئول حفظ صلح و امنیت بین المللی از صدور یک بیانیه محکومیت اقدام نابخردانه رژیم صهیونیستی هم ناتوان ماند.
دیپلمات ارشد کشورمان افزود: در اصول حقوق بین الملل، دفاع از خود در برابر تجاوز، مشروع و حق تلقی می‌شود و جمهوری اسلامی ایران که همواره در طول سالیان گذشته از خود خویشتن داری و صبر راهبردی نشان داده است تصمیم گرفت که این بار، تجاوز رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نگذاشته و از حق دفاع مشروع استفاده کند.
وی افزود: اقدام مزبور در اجرای حق ذاتی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از خود که ذیل ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد به صراحت آمده، و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی، به ویژه حمله نظامی این رژیم در اول آوریل ۲۰۲۴، اتخاذ شده است و هدف اصلی نیز پایگاه هوایی بوده که جنگنده رژیم صهیونیستی از آنجا برای حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق استفاده کرده است.
ابراهیمی ترکمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به پایبندی خود به اصول و اهداف منشور ملل متحد، متعهد است و از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیر قانونی از زور و تجاوز، دفاع قاطعانه انجام خواهد داد. ما امنیت همسایگان و امنیت منطقه را امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.
سفیر ایران افزود: هدف ما در دفاع مشروع، صرفا تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود و اقدامات دفاعی جمهوری اسلامی ایران، تنها پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است. ما به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.
وی تصریح کرد: اکنون از نظر کشور ما پاسخ اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی بر اساس حقوق ذاتی داده شد و این پایان اقدام ما بود و قصد ادامه تنش و درگیری وجود ندارد. اما اگر رژیم صهیونیستی بخواهد جنایات اولیه را تکرار کند، پاسخ در خور و قوی تری داده خواهد شد. بنابر این جمهوری اسلامی ایران خواستار توسعه دامنه جنگ در منطقه نیست.

دیگر خبرها

  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق مشروع دفاعی بود
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • ابعاد مهم گفته نشده از عملیات «وعده صادق»
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است