Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که بعد از ابتلا به بیماری کرونا در منزل دوره نقاهت را سپری می‌کند، فردا در سالن محل برگزاری لیگ حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت لیگ برتر کشتی، از صبح فردا (یکشنبه) با رقابت‌های گروه الف در سالن شهید ابراهیم هادی پیگیری خواهد شد.

در این پیکارها که تا روز دوشنبه (10 آذر) ادامه خواهد داشت، تیم‌های فولاد اکسین خوستان، هیئت کشتی سیرجان، رعد پدافند ارتش، آریوبرزن بهبهان و سینا صنعت ایذه به رقابت با هم می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که رقابت‌های دور رفت این گروه با صدرنشینی فولاداکسین به پایان رسیده است.

درحالیکه محمد بنا و کادرفنی اش در دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی بر کلیه مسابقات نظارت داشتند، اما  این بار سرمربی تیم ملی فرنگی در سالن حضور نخواهد داشت.

بنا بعد از ابتلا به ویروس کرونا و بستری در بیمارستان، اکنون در خانه دوره نقاهت را سپری می کند. اینطور که پیداست قرار است از بین حبیب الله اخلاقی، داوود اخباری و بهروز حضرتی‌پور، دو مربی ناظر بر مسابقات دور برگشت این گروه باشند.

پیام تسلیت دولت تورلیخانوف و شورای کشتی آسیا به رسول خادم


جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایران محمد بنا کشتی فرنگی ایران محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما، رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس فردا یکشنبه با ۲ نماینده کشورمان در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. پیش از این در آزاد امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم توانستند سهمیه المپیک را در قرقیزستان کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • در روزی که حسن یزدانی به تشک برگشت؛ چرا جادوگر باخت؟
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک