Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: مردم عزیز شاهد یک اقدام تروریستی ایران ستیزی علیه یک پژوهشگر و دانشمند ایرانی بودند که عمر خود را در ماه‌های اخیر صرف بیماران کرونایی و ساخت کیت کرده بود.

وی افزود: این ترور نشان می‌دهد که دشمنان ما در هفته‌های پراضطرابی هستند و می‌دانند که شرایط جهانی در حال تغیر است و برای آن‌ها این جند هفته مهم است تا از این روز‌ها بهره ببرند و بتوانند شرایط نا مطمئنی را در منطقه بوحجود آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئدیس‌جمهور تصریح کرد: ملت و مسئولان کشور شجاع‌تر و غیورتر از آن هستد که این جنایت را بی پاسخ بگذارند و در موقع مناسب پاسخ این جنایت را خواهند داد. از سوی دیگر ملت ایران هوشمندتر از آن هستند که در دام و توطئه صهیونیست‌ها بیافتند. ما دست آن‌ها را از پیش خوانده‌ایم و موفق نخواهند بود به اهداف خبیثانه خود دست یابند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن روحانی ترور محسن فخری زاده ترور حسن روحانی رئیس جمهور پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران

حجت الاسلام بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران، گفت:هر شهرستان باید با محوریت شهدای روحانی شهر خود یادواره برگزار کند.

او افزود: این کنگره با محوریت روحانی و دانشمند فاضل آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهرامی در این نشست درخصوص شهید هاشمی نژاد، گفت: این جوان اندیشمند متفکر مجاهد از ذخایر استان مازندران است و هرچه کار کنیم برای این شهید کاری انجام نداده‌ایم و باید از ذخایر و اندوخته هایمان بیشتر بگوییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها تأکید کرد و افزود: هر شهرستان باید یادواره شهدای شهرستان خود را برگزار کند و تکریم از خانواده شهدا را در دستور کارهایش قرار دهد.

او در پایان با بیان اینکه نگذارید یاد و نام شهدا در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری کنگره‌های شهدا یک تکلیف است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • پوتین: در تنبیه متجاوز با درایت عمل کردید/ رئیسی: هرگونه اقدام علیه منافع ایران را دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد