Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@14:29:09 GMT

کشف 160 راس دام قاچاق در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۸۹۵۰

کشف 160 راس دام قاچاق در استان کرمانشاه

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: ۱۶۰ راس انواع دام قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال باتلاش مرزداران شهرستان‌های قصرشیرین و ثلاث‌باباجانی ‌کشف شد.

سردار «یحیی الهی»  روز شنبه اظهارداشت: در ماموریت نخست ماموران هنگ مرزی قصرشیرین با اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق شده و و پس از مدتی تعقیب نامحسوس آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این کامیون های توقیفی ۱۱۳ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید کشف شد.

سردار الهی تصریح کرد: در همین راستا ماموران هنگ مرزی قصرشیرین موفق به دستگیری ۲ قاچاقچی شده و پس از تشکیل پرونده آنها را به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه به کشف ۴۷ راس دام قاچاق دیگر توسط مرزبانان شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: این احشام شامل گاو، گوساله، گوسفند و بز می شود.

وی تصریح کرد: این تعداد احشام که طق نظر کارشناسان ارزش آنها به سه میلیارد و ۵۰۰ ریال می رسد، در نقطه صفر مرزی و پیش از خروج غیر قانونی از مرز توقیف و کشف شدند.

سردار مرزبانی یادآوری کرد: در همین راستا نیز سه قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل دستگاه قضایی شدند.ایرنا 



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دام قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک میلیون و 400 هزار عدد انواع داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جواد رفیعی امروز سه شنبه در خصوص این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا، ماموران مرزبانی توانستند محموله داروی قاچاق شامل یک میلیون 322 هزار عدد قرص و 86 هزار 600عدد آمپول را کشف کنند.

سرهنگ  رفیعی با تقدیر از همکاری مطلوب مرزنشینان غیور منطقه بیان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزمی راسخ در جهت ارتقاء امنیت پایدار، با هرگونه تجاوز مرزی و به ویژه با پدیده شوم قاچاق قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به لطمات فراوان و جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی، اجتماعی و سلامت جامعه گفت: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق 5 میلیارد و 374 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • فوت یک نفر از عشایر بر اثر انفجار مین در قصرشیرین
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان