Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید فاضلی در خصوص مشکلات تیمش در هفته های اخیر اظهار داشت: سیسات من این بود که در مورد  داوری حرفی نزنم. 10 هفته آخر مسابقات سال گذشته هم مشکل داوری نداشتیم و من با همان دید وارد بازی ها شدم. در هفته اول هم آقای رحیمی مقدم داور ما بود که خوب قضاوت کردند و من در رختکن آنها از تیم داوری تشکر کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازی دوم ما هم آقای کرمانشاهی بود که من آخر بازی از او تشکر کردم ولی در همان بازی گل تراکتور آفساید بود و یک پنالتی تیم ما گرفته نشد. به بازی سوم رسیدیم  وقتی وارد بازی شدیم ایوب کلانتری یک پرتاب اوت انجام داد که توپ به دست صادق بارانی خورد و او هم یک پاس داد که هم تیمی اش توپ را به دست دیگر بازیکن سایپا زد و دو نفری با هم پاسکاری با دست انجام دادند.

سرمربی نساجی تاکید کرد: در نیمه دوم هم اتفاقاتی رخ داد که بازیکن آنها با دو زانو روی زمین به حالت اسپک توپ را زد اما داور واکنشی نشان نداد. جالب این است من خیلی محترمانه تیمم را تشویق می کردم و فقط در یک صحنه زانوهایم را خم کردم و فقط اسم آقای منصوریان را صدا زدم اما با اولین حرکت به من اخطار دادند. قبول دارم من هم باید خودم را کنترل کنم اما 3 دقیقه بعد سایپا به گل رسید ولی در واقع تمرکز من به هم ریخت. خدا را شکر می‌کنم که در روزخوبمان بازی را واگذار کردیم.

فاضلی با گلایه از برخی برنامه های تلویزیونی به رادیو ورزش گفت: من برنامه های خارجی را تماشا می کنم ولی به جای آنکه به بحث داوری مسابقات آن هفته رسیدگی شود به بحث برخی مدیران پرداخته شد. متاسفانه فضا به سمتی می‌رود که باید به دنبال یکسری همکاران باشم که روی نیمکت شلوغ کنم. من نمی‌خواهم این کارها را انجام بدهم ولی دارند کاری می‌کنند من هم به این سمت بروم.

وی تصریح کرد: من پیرو مکتب عدم اعتراض به داوران هستم ولی این اشتباهات 2 هفته پیاپی صورت گرفت. تیمی مثل ذوب‌آهن هم همین شرایط را داشت. البته ما تلاش می‌کنیم ولی می‌توانستیم الان بالای جدول باشیم. من کمی دلگیر بودم که فضا نباید به سمتی برود که رفتار مربیان دیگر را ببینم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال نساجی داوری داور وحید فاضلی نساجی مازندران خبرگزاری فارس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!

به گزارش همشهری‌آنلاین، ‌ارسلان مطهری لیگ بیست‌وسوم را خوب شروع کرد؛ با یک‌گل و یک ‌پاس گل برابر نفت آبادان. او تا هفته سوم هم در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت، اما به‌تدریج تبدیل به بازیکن تعویضی شد و بعد هم ناگهان سر از سکوها درآورد. از یک‌جا به بعد شایعه اختلاف جواد نکونام با این مهاجم سر زبان‌ها افتاد و حتی بعد از بازگشایی تمرینات استقلال برای نیم‌فصل دوم، ویدئویی از کم‌محلی سرمربی آبی‌ها به مطهری در فضای مجازی پربازدید شد. همه اینها دست به‌دست هم داد تا در نهایت ارسلان چاره‌ای جز جدایی پیش روی خود نبیند. بر همین اساس هم او راهی تراکتور شد؛ باشگاهی که به‌نظر می‌رسد اولویتش در این سال‌ها جذب خروجی‌های پرسپولیس و استقلال بوده است! با این حال این انتقال هم کمک چندانی به تغییر شرایط مطهری نکرد، چرا که این بازیکن هم‌اکنون یک نیمکت‌نشین بی‌اثر در تیم تبریزی به شمار می‌آید.

مطهری اولین‌بار در هفته نوزدهم ۱۰‌دقیقه برای تراکتور در مقابل مس رفسنجان بازی کرد، هفته بعد برابر هوادار سهم او فقط ۴‌دقیقه بازی بود. پس از آن ارسلان ۲‌بازی پیاپی مقابل شمس‌آذر و سپاهان روی نیمکت نشست و بالاخره مقابل آلومینیوم اراک ۳۵‌دقیقه فرصت بازی به‌دست آورد. نمایش بی‌اثر مطهری باعث شد او مقابل ذوب‌آهن ۹۰‌دقیقه کامل روی نیمکت بنشیند و حتی گل‌های پیاپی دریافتی تیمش هم تغییری درنظر پاکو خمس به‌وجود نیاورد. با خروج مربی اسپانیایی، مطهری در بازی با نساجی هم در ۲۰‌دقیقه پایانی به میدان رفت که نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. به این ترتیب او تاکنون مجموعا ۶۹‌دقیقه برای تراکتور بازی کرده که هیچ ثمری برای این تیم نداشته است.

شاید هفته اول که مطهری برابر نفت آبادان گل زد و پاس‌گل داد، به ذهن احدالناسی خطور نمی‌کرد که قرار است تا این مقطع از فصل، آمار او در همین مقدار باقی بماند، اما حالا چنین اتفاقی رخ داده. آیا در مورد این بازیکن حق با جواد نکونام یا حتی پیش‌تر ریکاردو ساپینتو بوده است؟ آیا مطهری ۳۱‌ساله به پایان زودرس دوران اوجش رسیده است؟

کد خبر 846564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • سوت سرنوشت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم