Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حبیب‌الله رضایی رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی امروز هشتم آذرماه امسال در شبکه مجازی شاد برگزار شد.

او افزود: این مانور سراسری در سه محور تولید محتوای آموزشی، تولید فیلم اجرای مانور در فضای مجازی و اجرای مانور در سطح مدرسه در شهرستان‌ها و مناطق زرد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مانور زلزله با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب‎آور

رضایی اضافه کرد: دانش‌آموزان پس از شنیدن آژیر مانور، باید نسبت به پناه‌گیری و خروج اضطراری از منزل اقدام و از این عملیات فیلم تهیه کنند و با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت تا ۱۳ آذر از طریق شبکه شاد سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق به دبیرخانه مانور ارسال نمایند.

او ادامه داد: از بین آثار ارسالی بهترین آثار که ایراد و اشکال نداشته باشند انتخاب و در شبکه شاد بارگذاری می‌شود.

رضایی گفت: همچنین مطالب و بسته‌های آموزشی نیز در زمینه زلزله در شبکه شاد بارگذاری شده تا خانواده‌ها و دانش‌آموزان با مطالعه آن نحوه صحیح پناه‌گیری در منزل و مقاوم‌سازی اجزای غیر سازه‌ای را فراگیرند و تمهیدات لازم برای کاهش خطر‌های موجود در منازل صورت گیرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان دانش آموزی مانور سراسری زلزله و ایمنی شبکه مجازی شاد خروج اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال

حضور مهدی پاشازاده و دانش آموزان ممتاز روستای کنخ حال و هوای جالبی به تمرین استقلال بخشید.

طرفداری| تمرین استقلال، مهمانان ویژه‌ای داشت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان میهمانان ویژه‌ای داشت. با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان به اتفاق این پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال، به کمپ زنده یاد ناصر حجازی رفتند و میهمان تمرین امروز شاگردان جواد نکونام بودند. جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند. باشگاه استقلال  یک بار دیگر با اهالی روستای کنخ و تمام بازماندگان زلزله هرمزگان همدردی می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد
  • هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد