Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز از توان دفاعی، موشکی و هسته ای کشور هراس دارند و چنین اقدامات تروریستی مسیر پیشرفت و اقتدار نظام را متوقف نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهیدفخری زاده اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل تروریست در طول ۴۰ سال گذشته با ترور کوردلانه و ناجوانمردانه شخصیتهای سیاسی، نظامی، امنیتی و علمی کشور به دنبال ایجاد خلل در راه توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام بوده اند و امروز نیز با اقدامی مذبوحانه و ذلیلانه یکی دیگر از دانشمندان کشور را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دشمن از توان هسته ای و موشکی ایران اسلامی هراسناک است افزود: این اقدام تروریستی نشان دهنده ضعف و ناتوانی دشمن در برابر اراده دانشمندان کشور است که در میدان عمل توان مقابله علمی، نظامی و سیاسی را نداشته و به اقدامات ناجوانمردانه و تروریستی با استفاده از گروههای تروریستی و عناصر بزدل و منافق روی آورده اند.

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: شهادت شهدای گلگون کفن کشور در عملیاتهای تروریستی هرگز در توان و اراده مردم برای حرکت به سمت قله های پیشرفت، عزت و اقتدار خللی وارد نکرده و خون پاک و مقدس این شهداء باعث آبیاری درخت انقلاب و بالندگی، سرعت و قدرت بیشتر در توسعه و پیشرفت کشور شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب اذعان داشت: اقدام خصمانه و ذات کثیف آمریکا و اسرائیل و جنایتکار بودن آنها همچون ترورهای صورت گرفته در طول سالیان گذشته بار دیگر برای همگان ثابت شد و لذا کسانی که در داخل همچنان به دنبال اعتماد به این کشور تروریست و انجام مذاکره با آمریکا هستند باید در دیدگاه و روش خود تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید

ایسنا/گیلان رئیس بسیج اساتید کشور از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور خبر داد و گفت: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

محمدرضا مردانی امروز ششم اردیبهشت در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در خصوص نقش آفرینی بسیج اساتید در جبهه علمی و فرهنگی و جهاد تبیین اظهار کرد:  بسیج اساتید متشکل از اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه‌های کشور بوده و به صورت فردی در ارتباط با توسعه و گسترش فعالیت‌های علمی در رشته و تخصص خود نقش آفرین هستند.

وی افزود: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

رئیس بسیج اساتید کشور با تأکید بر اینکه اولویت ما کمک به اعتلای نظام آموزش عالی کشور است، گفت: در این راستا اندیشکده حکمرانی آموزش عالی را تشکیل دادیم و گروه‌های علمی شکل گرفته  که در کمک به مرجعیت علمی آموزش عالی کشور قدم‌هایی بر می‌دارد. حضور اساتید بسیجی در اتاق‌های فکر وزارت علوم، تشکیل کمیته‌های تخصصی در این زمینه در دانشگاه‌های مختلف از جمله اقداماتی هستند که هر کدام به نوبه خود در تدوین و ارائه بسته‌های سیاستی برای اعتلای آموزش عالی کشور تأثیرگذار می‌باشند.

مردانی از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید خبر داد و تصریح کرد: این قرارگاه متشکل از ۲۲ کمیته تخصصی نظیر اقتصاد مقاومتی، مسکن و شهرسازی، عمران، کشاورزی و منابع طبیعی، زنان و امور خانواده و... که شامل موضوعات مهم و کلان کشور است، و در قالب این کمیته‌ها تفاهم‌نامه‌های متعددی با سازمان‌های مختلف از جمله مرکز بررسی استراتژیک، مرکز پژوهش‌های مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف منعقد کردیم تا نیازهای علمی کشور برای حل مسائل و مشکلات را دنبال کنیم.

وی در خصوص برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای اساتید، گفت: در راستای جهاد تبیین و آگاهی مردم از پیشرفت‌های کشور و دستاوردهای علمی، اردوهای راهیان پیشرفت شکل گرفته که اساتید را در قالب گروه‌های مختلف برای بازدید از این مراکز پیشرفت اعزام می‌کنیم. در استان گیلان هم مراکزی شناسایی کردیم که دستاوردهای علمی داشتند و حتی تا لبه دانش و فناوری کار کردند لذا هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا این اردوها برای سایر دانشگاه‌های کشور برگزار و بستری فراهم شود تا دیگر اساتید بتوانند ضمن آشنایی با پیشرفت‌های علمی، ظرفیت‌هایی که در زمینه تداوم پیشرفت‌ها دارند را ارائه کنند و به نوعی تعامل دو طرفه بین اساتید دانشگاه‌های کشور با مراکز علمی در استان‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران