Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۵ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل توزیع شده یا در حال توزیع است که ۱۳ هزار بسته آن قبلا در چند مرحله توزیع شده و توزیع ۲ هزار و ۴۷ بسته هم از امروز شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۳ هزار بسته‌ای که قبلا توزیع شده با مشارکت مردم و خیرین تهیه شده بود، ولی ۲ هزار و ۴۷ بسته‌ای که از امروز آغاز می‌شود با مشارکت جمعیت هلال احمر و از محل کمک‌های بین المللی تهیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: توزیع بسته‌های غذایی ویژه خانواده‌های آسیب دیده و متاثر از کرونا ویروس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و این خانواده‌ها از قبل شناسایی شده اند.

معبودی با اشاره به اقلام هر بسته تشریح کرد: هر بسته معیشتی شامل برنج ممتاز ۱۰ کیلویی، ۴ بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی، ۲ بطری روغن مایع ۸۱۰ گرمی، یک قوطی رب گوجه فرنگی ۸۰۰ گرمی، یک بسته چای ۵۰۰ گرمی، یک بسته قند ۹۰۰ گرمی و یک بسته عدس ۹۰۰ گرمی است.

او با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا ادامه داد: غربالگری مردم در ورودی‌های شهر‌های استان در تعطیلات عید نوروز، برگزاری طرح نذر سلامت (۱ و ۲) در ماه محرم، طرح آمران سلامت و مشارکت در طرح ناظرین سلامت، مشارکت در راه اندازی نقاهتگاه ها، گندزدایی و ضدعفونی معابر و پاساژها، برگزاری راهپیمایی نمادین برای ایجاد حساسیت و آگاهسازی مردم، تولید محتوا‌های آموزشی و توزیع آن به خصوص از طریق شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این دست از اقدامات جمعیت هلال احمر استان بوده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه هم قبلا در دو مرحله اقدام کرده و امروز مرحله سوم آن اجرا می‌شود.

معبودی با بیان اینکه این جمعیت آماده هر نوع مشارکت در اجرای برنامه‌های دستگاه‌های مختلف است، گفت: اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در هر زمان و هر مکانی آماده کمک به همنوعان خود هستند و به این مهم می‌بالند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی هلال احمر بیماری کرونا بسته غذایی جمعیت هلال احمر استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان

جلال شیخ‌پور  با اشاره به ایجاد ۴۴۰ آشپرخانه در طرح اطعام مهدوی لرستان، اظهار داشت: یک میلیون و ۳۵۰ هزار پرس در این طرح بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اعلام توزیع ۱۵۴ میلیارد تومان غذای توزیع شده بین نیازمندان لرستان، افزود: ۶۸۴ هزار پرس افطاری ساده ایام ماه رمضان به ارزش ۲۷ میلیارد تومان توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لرستان یادآور شد: ۱۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۲ میلیارد تومان با هدف اکرام و اطعام نیازمندان این استان توزیع شد.

شیخ‌پور با بیان اینکه ۲۴۳ میلیارد تومان برای اطعام مهدوی نیازمندان لرستان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این پویش با هدف اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت به شماره ۰۴۹۵-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در طرح پویش اطعام مهدوی شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید