Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا می دانید که اصلی ترین و اساسی ترین تفاوت های میان طراحی بروشور و کاتالوگ در چیست؟ شما می توانید در این مقاله پیش روی خود نیز با ما در بسی گرافیک در تماس بوده و از این طریق بهترین و بی نظیرترین اطلاعات را در زمینه طراحی کاتالوگ ها به دست آورید.

به گزارش برنا، آیا شما هم به دنبال یک شرکت تبلیغاتی حرفه ای و با تجریه در زمینه طراحی کاتالوگ هستید؟ آیا می دانید که اصلی ترین و اساسی ترین تفاوت های میان طراحی بروشور و کاتالوگ در چیست؟ شما می توانید در این مقاله پیش روی خود نیز با ما در بسی گرافیک در تماس بوده و از این طریق بهترین و بی نظیرترین اطلاعات را در زمینه طراحی کاتالوگ ها به دست آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می دانید کاتالوگ یکی از مهمترین و بهترین ابزارهای تبلیغاتی می باشند که با اهداف بسیار متعددی تهیه و طراحی شده و در اختیار عموم مردم قرار می گیرند. امروزه شما می توانید در بسیار از همایش ها، نمایشگاه ها، جلسات و مجتمع های تجاری و غیره شاهد پخش تنوع بسیار بالایی از انواع کاتالوگ ها و بروشورها باشید که هر یک از این محصولات سعی دارند محصولی را برای شما معرفی کرده و شما را با ویژگی های آن محصول آشنا کنند. بی شک تمام این کاتالوگ ها از اهداف یکسانی پیروی کرده و شما می توانید به بررسی طراحی کاتالوگ های موجود در وب سایت ما باشید و با توجه به سلیقه ی خود و نظر کارشناسان ما، یکی از بهترین و مناسب ترین این کاتالوگ ها را در اختیار داشته باشید. البته برای تماشای نمونه کارهای ما بایستی به وب سایت اینترنتی ما مراجعه کنید. از مهمترین و اصلی ترین اهدافی که کاتالوگ ها آن را دنبال می کنند، می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-         معرفی شرکت، محصول و تاریخچه ی از مجموعه تولید کننده

-         ارائه چشم اندازهای بلند شرکت

-         امکانت و تخصص های لازم در ساخت محصولات

-         معرفی دقیق محصولات

-         ارائه راه های ارتباطی

هر یک از کاتالوگ ها بایستی تمام این اهداف را دنبال کنند تا بتوانند تاثیرگذاری بسیار موثری را داشته باشند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مهمترین تفاوت های میان طراحی بروشور و کاتالوگ توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

 

طراحی بروشور

تفاوت های اساسی میان طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ با طراحی بروشور بی شک یک سری از مهمترین و اصلی ترین تفاوت ها را به دنبال دارد که متاسفانه در کشور ما به تمام این محصولات و ابزارهای تبلیغاتی با یک چشم نگاه می کنند. اصلی ترین تفاوت های میان کاتالوگ و بروشور را محتویات داخل آنها شکل داده است به طوری که استراتژی تولید هر یک از این محصولات با یک دیگر متفاوت می باشد. همچنین شما نمی توانید هیچ عددی از قیمت را در طراحی کاتالوگ مورد مشاهده قرار دهید و این در حالی است که بروشورها دارای قیمت هستند و نقشه شماتیکی از کالا را نیز در دل خود جای می دهند. آشنایی شما با تفاوت های هر یک از این محصولات تبلیغاتی، شما را در انتخاب بهترین آنها برای معرفی شرکت و برند تان راهنمایی خواهد کرد. طراحی بیلبورد تبلیغاتی

انواع کاتالوگ ها بر اساس ابعاد آن

اگر شما نیز قصد دارید تا اقدام به طراحی کاتالوگ مورد نظر خود داشته باشید، می توانید در گام اول با انواع این محصولات از نزدیک آشنا شده و سپس سفارش تان را برای طراحی کاتالوگ مد نظر خود داشته باشید. البته شما می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی ما شاهد تنوع بسیار بی نظیری از طراحی 3d نیز بوده و بهترین آن را برای شرکت خود انتخاب کنید. از مهمترین انواع کاتالوگ ها بر اساس ابعاد آن می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-         کاتالوگ های a4 رحلی کوچک در ابعاد 21 *28 سانتی متر

-         کاتالوگ های a4 رحلی بزرگ در ابعاد 24*34 سانتی متر

-         کاتالوگ های وزیری در ابعاد 17*24 سانتی متر به شکل عمودی

-         کاتالوگ های a5 در ابعاد 15*21 سانتی متر به شکل عمودی و افقی

 

اهداف طراحی کاتالوگ

انواع کاتالوگ ها بر اساس تعداد صفحات: طراحی کاتالوگ

در طراحی کاتالوگ به تعداد صفحات نیز توجه لازم را بایستی داشته باشید و همین تعداد صفحات سبب شده است تا امروزه تنوع بالایی از این محصولات را مورد مشاهده قرار دهیم. از مهمترین این کاتالوگ ها بر اساس تعداد صفحه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد: 

-         کاتالوگ های 4 صفحه ای

-         کاتالوگ های 8 صفحه ای

-         کاتالوگ های 16 صفحه ای

توجه کنید که تعداد صفحات کاتالوگ ها بر اساس مضربی از عدد 4 می باشد که تا 40 صفحه نیز می تواند ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی کاتالوگ شما می توانید ترین تفاوت ها طراحی بروشور داشته باشید تعداد صفحات میان طراحی اصلی ترین سانتی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات