Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@23:33:17 GMT

قطر در یک قدمی کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۱۶۱

قطر در یک قدمی کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا

رویداد۲۴  فدراسیون فوتبال قطر بخش سوم از پرونده مرتبط با درخواست میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۷ را پیش از موعد مقرر به AFC ارسال کرد. این بخش شامل تضمین‌های دولتی همچنین موافقت‌نامه‌های مورد نظر در ارتباط با شرایط مورد تاکید AFC جهت میزبانی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌شود.

تضمین دولتی ارائه شده به معنی ضمانت تعهدات کشور در خصوص برگزاری رقابت‌هاست که شرایط و الزامات مرتبط با میزبانی از این بازی‌ها را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جدول زمان‌بندی پروژه‌های موردنظر و آیتم‌های قید شده در شرایط اعلامی AFC در این مرحله از سوی قطر ارائه شده است.

در بخش سوم پرونده میزبانی ۱۰ استادیوم قطر جهت برگزاری مسابقات جام ملت‌‎های آسیا با حضور ۲۴ تیم همچنین مراکز و کمپ‌های تمرینی مورد نیاز و هتل‌ها و امکانات اقامتی قید شده در شرایط مورد نظر AFC به شکل دقیق معرفی شده و دولت قطر حمایت کامل خود از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این کشور در مسیر کسب میزبانی را اعلام کرده است.

گفتنی است؛ پنج کشور ایران، قطر، عربستان، ازبکستان و هند نامزد‌های میزبانی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ به شمار می‌روند که تاکنون مستندات مراحل اول و دوم درخواست میزبانی را ارائه داده‌اند و طبق جدول زمان بندی کنفدراسیون چهار کشور باقیمانده تا ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) برای ارائه بخش سوم مستندات مورد نظر فرصت خواهند داشت.

*نکته قابل توجه اینکه وقتی یک بار دیگر امکانات فوتبال قطر که شرح آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده را مطالعه می‌کنیم با خود می‌گوییم فدراسیون فوتبال ما با چه اعتماد به نفسی جزو متقاضیان میزبانی جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است؟ منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فدراسیون فوتبال جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان

به گزارش "ورزش سه" سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب اعلام کرد دو تیم نخست لیگ برتر یعنی قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها راهی لیگ نخبگان یا همان لیگ الیت آسیا خواهند شد که از فصل آینده با فرمتی جدید و جالب برگزار خواهد شد.

با اعلام مهدی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران راهی مرحله پلی آف لیگ نخبگان یا الیت خواهد شد.

همچنین طبق فرمول اعلام شده تیم سوم لیگ برتر هم راهی لیگ قهرمانان جدید یا همان لیگ دو قهرمانان آسیا خواهد شد.

البته همه اینها در شرایطی اتفاق می‌افتد که نمایندگان فوتبال ایران بحث مجوز حرفه‌ای‌سازی را نهایی کنند و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز لازم برای حضور در این رقابت‌ها را بگیرند.

این در حالی است که اگر هر کدام از این تیم‌ها مجوز آسیایی نگیرند، تیم‌های پایین‌تر در جدول رده‌بندی لیگ برتر سهمیه خواهند گرفت. همچنین در صورتی که قهرمان یا نایب قهرمان لیگ با فاتح جام حذفی یکسان باشد، تیم بعدی در جدول لیگ برتر دارای سهمیه خواهد شد.

نکته مهم اینکه با توجه به احتمال شگفتی در جام حذفی و قهرمانی یک تیم غیرمدعی در این مسابقات، اختصاص سهمیه لیگ نخبگان به این تیم شاید نکات جالبی را در خود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان