Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هفتگی آموزش قرائت قرآن کریم با تدریس استاد سعیدیان شنبه ها ساعت ۱۵ به صورت حضوری و مجازی با ظرفیت محدود در خبرگزاری ایکنا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ضرورت احیای سنت حسنه جلسات هفتگی قرآن، به ویژه در شرایط کرونا که بیشتر جلسات تعطیل شده است، ایکنا را بر آن داشت تا به برپایی جلسه آموزش قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهره‌گیری از فضای مجازی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جلسات از هفته سوم آذرماه، شنبه‌ها ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن شهید تقوی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و با بهره‌گیری از سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی(امجد) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این جلسه می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۲ آذرماه مشخصات خود را به واتساپ ۰۹۳۷۳۲۴۷۵۳۵ ارسال و علاقه‌مندی خود را برای حضور فیزیکی یا مجازی اعلام کنند.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه هفتگی آموزش قرآن آموزش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه

 استاد محسن قرائتی در یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع «دعوت از نوجوان ها و جوانان به طلبه شدن» پرداختند که متن آن را در اختیار علاقه‌ ‌مندان خواهیم گذاشت:

مردم کره زمین یا تولید می‌کنند؛ یا توزیع می‌کنند و یا مصرف می‌کنند.

بنده از آقازاده‌های شما دعوت می کنم که بیایید طلبه شوید؛ برای اینکه اگر طلبه شوید، تولید علم می‌کنید. اگر مطهری نشوید و قرائتی شوید، در این صورت کتاب های تولید کننده‌ای چون شهید مطهری را خوانده و برای مردم بیان می‌کنید که همان توزیع علم است.

همچنین اگر نه فکری برای تولید و نه زبان و قلمی برای توزیع داشتید، در این صورت مصرف کننده علم هستید و به علمِ نافع عمل می‌کنید.
حدیث داریم که خوشا به حال : «عالمٌٍ ناطقٌ ینتفع بعلمه».

عالم، تولید کننده علم است، ناطق، توزیع کننده علم است و ینتفع بعلمه یعنی از علمش استفاده کند.

طلبه شوید منتها نه با زور؛ اگر بچه هایتان علاقه دارند که طلبه شوند، کمکشان کنید.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • ببینید | از کجا بفهمیم نماز هایی که میخوانیم بدرد قیامت می خورد؟
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • وحشت صهیون از قرآن
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان