Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پژوهش موسسه تحقیقات استراتژیک دانشکده نظامی وزارت دفاع فرانسه، شهید محسن فخری زاده را یکی از شخصت های برجسته علمی و فناوری ایران توصیف کرد و آمریکا و رژیم صهیونیستی را در ترور او، مسئول دانست.

به گزارش برنا، به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، «پیر رازوکس»، مدیر پژوهش مرکز تحقیقات استراتژیک دانشکده نظامی وزارت دفاع فرانسه، و متخصص در حوزه مسائل ایران، شهید محسن فخری زاده را یکی از ستون های برنامه تحقیقات هسته ایران دانست و گفت: او طی سالیان متمادی، هدف سرویس های اطلاعاتی آمریکایی -اسرائیلی بوده است؛ بنابراین قطعا عوامل آمریکایی- اسرائیلی در ترور او دست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه ها روز جمعه به نقل از منابع صهیونیستی، از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور فخری زاده یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی ایران خبر دادند. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صهیونیستی موسسه تحقیقات استراتژیک فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است