Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عراقی، جماعت علمای اهل سنت عراق به ریاست «شیخ خالد الملا» در بیانیه خود آورده است که این جماعت جنایت ترور شهید فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را محکوم و انگشت اتهام خود را متوجه موساد می کند که از هیچ تلاشی برای آسیب زدن به ایران و محور مقاومت فروگذار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به پیشرفت بزرگ علمی و پژوهشی ایران آمده است که این عملیات به خاطر ترس دشمنان از تاثیر ایران و نقش آن در منطقه انجام شد.

بعدازظهر روز جمعه، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب ، نهادها ، تشکل های اسلامی، شخصیت ها، سازمان ها و برخی کشورهای اسلامی و دوست جمهوری اسلامی ایران مواجه شده است .

برچسب‌ها محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی بغداد محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی بغداد اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، اوفیر سوفر، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت: ما وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌دانیم. ما در مقابل واقعیتی هستیم که بعد از حمله ایران نمی‌توان آن را قبول کرد و باید این معادله را تغییر بدهیم.

بیشتر بخوانید: انتشار ویدئوی خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم توسط اسرائیل + فیلم

به نقل از معاریو، وی گفت: ما باید تمام اصولی را که درباره «مفهوم امنیت» در اسرائیل قبل از هفتم اکتبر داشتیم، بررسی کنیم.

بامداد یکشنبه، سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در عملیات «وعده صادق» و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227356 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی عراق به ایران
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • چین بار دیگر خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شد
  • موضع تازه چین نسبت به تنش‌های ایران ـ اسرائیل
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه