Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@03:44:28 GMT

کرونا عامل مرگ حدود ۱۰۰ یزدی در هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۲۴۸

کرونا عامل مرگ حدود ۱۰۰ یزدی در هفته گذشته

ایسنا/یزد سخنگوی‌ دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که در هفته گذشته بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در یزد به کرونا مبتلا شدند، از مرگ حدود ۱۰۰ بیمار کرونایی استان در هفت روز اخیر خبر داد.

دکتر «ابراهیم سلمانی» با اعلام این که در هفته گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک‌هزار و ۳۹۴ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند، افزود: از مبتلایان شناسایی شده، ۴۴۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و سایر بیماران در منزل دوره درمان خود را طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد این تعداد بستری کرونایی به تفکیک شهرستان‌های یزد، خاطرنشان کرد: ۲۳۵ بیمار از شهرستان یزد، ۴۳ بیمار از شهرستان اردکان، ۳۳ بیمار از شهرستان میبد، ۳۲ بیمار از شهرستان خاتم، ۲۸ بیمار از شهرستان ابرکوه، ۲۴ بیمار از شهرستان مهریز، ۱۸ بیمار از شهرستان تفت، ۱۳ بیمار از شهرستان بافق، ۱۲ بیمار از شهرستان اشکذر و ۵ بیمار از شهرستان بهاباد بودند.

دکتر سلمانی با اشاره به فوت ۱۲ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته، عنوان کرد: متاسفانه در هفته گذشته ۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، سخنگوی‌ دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان نیز تصریح کرد: در حال حاضر، ۷۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸۱ بیمار به دلیل وخامت حال، در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یزد کروناویروس بیمار از شهرستان هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان بوکان گفت: عامل تیراندازی منجر به مصدومیت یک شهروند در این شهرستان شناسایی و در سریع ترین زمان ممکن دستگیر شد.

سرهنگ موسی بهاری افزود: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بهاری اظهار کرد: طبق بررسی های اولیه مشخص شد دو نفر که هر دو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه باغ درگیر شده و یکی از آنها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان، با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، گفت: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بهاری افزود: فرد مصدوم هم تحت درمان پزشکی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • خوشدلی صاحب‌منصبان گذشته به کدخدای خود، عامل گستاخی صهیون شد
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد