Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج اساتید دانشگاه های تهران پیرو شهادت دانشمند هسته ای و استاد دانشگاه شهید دکترمحسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (سوره آل عمران؛ آیه ۱۶۹)

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌ اند مرده مپندار بلکه زنده‌ اند و نزد پروردگارشان روزی داده می ‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت بزرگ و شهیدپرور ایران بار دیگر یکی از فرزندان برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد. استاد شهید دکتر محسن فخری زاده به دست جنایتکارِ عناصر خودفروخته استکبار جهانی و مزدوران صهیونیسم بین الملل به شهادت رسید.

جامعه علمی کشور و به ویژه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران شهادت این استاد گرانقدر را به محضر حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده محترم شهید تبریک و تسلیت عرض می نماید و اعلام می کند:

نوشیدن شربت گوارای شهادت اجر زحمات و ایثارگری های این چهره علمی کشور است؛ او که روزی در عرصه دفاع مقدس و نبرد سخت با دشمنان اسلام و در پی آن در صحنه جهاد علمی برای اقتدار ایران از پای ننشست.

ملت ایران به خوبی به یاد دارد این سخن پیر مرادش خمینی کبیر را که فرمود: «از هر قطره خون شهید ما که به زمین می ریزد انسانهای مصمم تر و مبارزی بوجود می آیند»؛ «همین شهادت ها پیروزی را بیمه می کند همین شهادت هاست که دشمن را رسوا می کند در دنیا». دشمنان بدانند یقینا مردم شهیدپرور ایران مصمم تر و با انگیزه مضاعف برای اعتلای کلمه حق در جهان ایستادگی کرده و با همکاری ملتهای منطقه، غده بدخیم سرطانی رژیم صهیونیستی را  از ریشه برخواهند کند و نیروهای تروریست آمریکایی را از منطقه اخراج خواهند نمود.

همچنین سازمانهای بین المللی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری که این روزها به ابزاری سیاسی برای فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران بدل شده اند و چشمان خود را بر این گونه جنایات تروریستی بسته و می بندد؛ بدانند که نگرانی های مضحک آنان برای انجام ضربه متقابل علیه گروهک های تروریستی، رژیم جعلی صهیونیست و در رأس آنها نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه مانع اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

 ملت بزرگ ایران این پیام را به فتنه گران محور غربی-عبری-عربی می دهد که بوق های رسانه ای و تبلیغاتی و اشک تمساح آنان برای مزدوران تروریست مانع انتقام سخت نخواهد شد و ملت ایران از امروز برای انتقام لحظه شماری می نماید.

دشمنان ایران و اسلام عزیز گمان می کنند با شهادتها و ترورها می توانند اندیشمندان و دانشمندان ما را دفن و خاموش کنند درحالیکه خون شهید فخری زاده  موجب روئیدن ده ها  بلکه صدها فخری زاده دیگر خواهد شد.

ما اساتید و دانشگاهیان پایتخت با روح بلند و ملکوتی شهید فخری زاده عهد میبندیم که پرچم آرمانهایش را همچون درفشی پرتلاءلو بر قلب خویش استوار نگه میداریم و این راه پُر تشعشع را که امید آزادگان جهان است با صلابت ادامه خواهیم داد.

لذا از نیروهای مسلح و جان برکف ملت ایران تقاضا داریم پاسخی در خور و شایسته به این ددمنشی و خوی وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی بدهند.

جامعه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران همچنین از بخشهای قضایی، امنیتی و نظامی کشور بویژه دولت می خواهد تا بانیان اصلی این ترور بزدلانه هر چه سریعتر تحت تعقیب و شناسایی قرار گرفته و آنان را با قدرت به سزای این عمل زشت و ننگین برسانند.

کد خبر 5082362 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج اساتید حمله تروریستی محسن فخری زاده وزارت علوم تحقیقات و فناوری هفته بسیج سند آمایش آموزش عالی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی ساماندهی آموزش عالی دانشجویان معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت آموزش مجازی سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان امور دانشجویان فراگیر پیام نور بسیج اساتید دانشگاه فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است

نزدیک به ۷ ماه از جنگ غزه می‌گذرد. طی این مدت رژیم صهیونیستی بیش از ۳۴ هزار غیرنظامی را به کام مرگ کشانده و بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های این باریکه را نابود کرده است. گرچه مقامات غربی در ابتدا به طور تمام قد در کنار رژیم صهیونیستی در توحش علیه فلسطینیان ایستاده بودند، اما با گذشت زمان و تشدید بحران بشردوستانه در غزه، کم کم شاهد بلند شدن صدا‌هایی برای توقف درگیری‌ها هستیم. 

به گزارش الجزیره، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه شد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر ریاست جمهوری فرانسه، مکرون در این گفتگوی تلفنی از تمایل پاریس برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه خبر داد و با همدردی با اسراییل پیرامون مشکلاتش در منطقه تاکید کرد: ما خواستار مقابله با تلاش‌های ایران به منظور بی ثباتی در منطقه هستیم. 

رئیس جمهور فرانسه با اشاره به بحران بشردوستانه موجود در غزه، خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در این باریکه به منظور ورود کمک‌های بشردوستانه و نیز آزادی اسرای صهیونیست شد. 

مکرون در پایان از تلاش پاریس به منظور کاهش تنش‌ها میان اسراییل و لبنان در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد. 

فرانسه پس از جنگ جهانی اول و بر پایه معاهده سایکس – پیکو، طی توافق با انگلیس، لبنان را به استعمار خود در آورد. مقامات پاریس اکنون نیز با تفکر قیمومیتی که درباره لبنان دارند، به طور پیوسته در حال مداخله در امور داخلی این کشور هستند؛ غافل از آنکه مقامات حزب الله بار‌ها تاکید کرده اند منافع ملی لبنان خط قرمز این گروه است و زیر بار فشار هیچ طرف خارجی به منظور اعطای امتیاز به صهیونیست‌ها نخواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند