Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:42:32 GMT

اصناف متخلف شمیرانات ۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۳۷۸

اصناف متخلف شمیرانات ۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند

سید علی میرموسوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در راستای اجرای مستمر طرح بازرسی از اصناف شهرستان، طی بازرسی از یکهزار و ۳۷۴ صنف، ۲۱۲ برگ گزارش با عنوان تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عرضه محصولات غیرمجاز (قاچاق) صادر و به صورت ویژه در تعزیرات حکومتی حکم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول افزود: بیشتر تخلفات در صنف نانوایان و خواربارفروشان شمال پایتخت (شمیران) گزارش شده است.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف صنوف مختلف شکایات و گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت کنند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان شمیرانات دارای ۱۳ اتحادیه و بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی فعال است که از این میان بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ واحد که جزو واحدهای صنفی مشاغل یک و دو نبودند که در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، تعطیل شدند.

شمیرانات متشکل از ۴ شهر، شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا، با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

برچسب‌ها شمیرانات اختصاصی ایرنا اصناف سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمیرانات اختصاصی ایرنا اصناف سازمان تعزیرات حکومتی شمیرانات اختصاصی ایرنا اصناف سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان

ابوالفضل مهدیار گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی استان اخذ شده است که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بيش از قيمت مصوب ابلاغی اتحاديه و تنظيم قرارداد خارج از سامانه است. 

وی گفت: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می شود نمی توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

مهدیار خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد