Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد یوسفی: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک راه ارتباطی بیش از ۹۵ روستا در استان زنجان مسدودبود که با تلاش راهداران راه ارتباطی ۶۳ روستا بازگشایی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون راهداری استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر راه ارتباطی ۳۲ روستا در استان زنجان مسدود است، گفت:راهداران در حال بازگشایی این راههای روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد یوسفی: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک راه ارتباطی بیش از ۹۵ روستا در استان زنجان مسدودبود که با تلاش راهداران راه ارتباطی ۶۳ روستا بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر راه ارتباطی ۳۲ روستا در استان مسدود است، اظهار کرد: راهداران در حال بازگشایی این راههای روستایی هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: بیشترین راه‌های ارتباطی مسدودی مربوط به شهرستان‌های زنجان، ایجرود، ابهر و قیدار است که تا شب این تعداد راه روستایی هم بازگشایی خواهد شد.

یوسفی تاکید کرد: راهداری استان با تمام توان در جاده‌های استان حضور دارند و بیش از ۲۵۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای طرح زمستانی راهداری پیش بینی شده است.

وی افزود: در طرح زمستانی راهداری استان بیش از ۵۰۰ راهدار در ۳۲ راهدارخانه زنجان فعالیت می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان راه ارتباطی معاون راهداری استان زنجان بارش برف و وقوع کولاک ۹۵ روستا روستا در استان زنجان راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای یخک، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تأثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده‌های تیوان و زوباران شده است.

کد خبر 6088233

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت