Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه ایلام گفت: در مدت اجرای طرح محدودیت های کرونایی تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ مجوز تردد ضروری برای هم استانی ها توسط پلیس راه استان صادر شده است.

به گزارش برنا از ایلام, سرهنگ همتی زاده اظهار داشت: مجموعه پلیس راه انتظامی استان با شعار سلامت-امنیت-آرامش در هفته اول اجرای این طرح تعداد ۳ هزار و ۵۳۵ دستگاه وسیله نقلیه در ورودی و خروجی های استان را عودت و تعداد ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل تردد غیرمجاز اعمال قانون و ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه ایلام اظهار داشت:خوشبختانه با اجرای این طرح میزان تردد در محورهای برون شهری به میزان ۷۵ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر همکاری خوب هم استانی های عزیز با مجریان این طرح بوده است.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: وسایل نقلیه عمومی باری و مسافری،امدادی و خدماتی،انتظامی و نظامی و خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، نیازی به اخذ مجوز برای تردد در محورهای برون شهری ندارند و از این موضوع مستثنی هستند.

وی خاطرنشان کرد:  در اجرای طرح ممنوعیت های اعلامی در روزهای باقیمانده با شدت هرچه بیشتر در سطح استان و بویژه ورودی و خروجی های استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: تعداد ۱۰ عدد دوربین سیار و ۱۵ عدد دوربین البسه به ماموران پلیس راه به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح اختصاص داده شده  که امیدواریم با انجام این اقدامات و همکاری خوب هم استانی های عزیز  زنجیره انتقال این ویروس در استان کاهش یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه ایلام مجوز تردد کرونای پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق

چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۷۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تردد‌ها در اربعین امسال ۲۰ درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته باشد ادامه داد: برای تسهیل در تردد زوار و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در پایانه پروژه‌های مهمی در دستور قرار دارد که میتوان به احداث ۸ هزار متر مربع سایبان ثابت، ۱۲ هزار متر محوطه سازی، ایجاد سرویس بهداشتی، نصب مه پاش و سیستم خنک کننده و تغییر سیستم فاضلاب پایانه و ایجاد سوئیت برای کارکنان صداوسیما در اربعین اشاره کرد.
 
کوخایی مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران نیز با اشاره به تردد شبانه روزی در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز عنوان کرد: ۲ هزار اتوبوس برون شهری و ۶۰۰ دستگاه خودرو سواری، ۹۰ هزار مسافر را از پایانه مرزی مهران به مقاصد مختلف کشور انتقال داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج