Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ارومیه در مجلس گفت: متاسفانه امضای اشتباهی که وزیر ورزش در زمینه درخواست جذب اعتبارات ورزشی توسط نمایندگان آذربایجان‌غربی و شرقی انجام داد، سبب شد که همگان گمان کنند که نماینده ارومیه در حال جذب اعتبار برای استان همسایه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، اخیرا نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در خصوص درخواست یکی از نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان برای تخصیص اعتبارات جهت احداث و ترمیم چمن مصنوعی در منطقه یکانات آذربایجان‌شرقی در حال دست به دست شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین واکنش‌های منفی و مثبتی از سوی فعالان سیاسی، کاربران فضای مجازی و شهروندان به دلیل قلم‌خوردگی این نامه بعد از رسانه‌ای شدن به همراه داشت برای مثال برخی در واکنش به این موضوع که چرا سید سلمان ذاکر پیگر موضوعی در خارج استان است عنوان کردند که با وجود اینکه هر نماینده منتخب یک منطقه است اما نماینده کل کشور محسوب شده و متاسفانه این موضوع مورد غفلت قرار گرفته است و بنابراین ایرادی به کار این نماینده وارد نیست.

این در حالی است که بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان داده و اظهار کردند که اگر وزیر ورزش و جوانان به علت عدم شناخت از منطقه مذکور، متوجه اشتباه خود شده و بلافاصله نامه را اصلاح کرده‌ است، پس چگونه دهیار یکانات فرصت کرده تا در حدفاصل مابین اصلاح اشتباه، عکسی از دستور وزیر در پیج اینستاگرامی‌اش بارگذاری کند؟!

11 میلیارد تومان اعتبار توسط وزیر ورزش به خانه جوان ارومیه اختصاص یافت

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به درخواست اعتبار برای احداث چمن مصنوعی در یکانات آذربایجان‌شرقی و با اشاره به اینکه، موضوع دیدار با وزیر ورزش، اخذ اعتبار برای رفع مشکلات ورزش آذربایجان‌غربی به خصوص خانه جوان ارومیه بود، افرود: طی این جلسه 11 میلیارد تومان اعتبار توسط وزیر ورزش به خانه جوان اختصاص یافت.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر بیان کرد: از سوی دیگر فردی که از منطقه آذربایجان‌شرقی در این جلسه حضور داشت طی نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان درخواست چمن مصنوعی به منطقه یکانات آذربایجان‌شرقی کرده بود که که این دیدارها به صورت همزمان رخ داده و بنابراین این ابهام به وجود آمد که نماینده آذربایجان‌غربی چگونه برای استان آذربایجان‌شرقی جذب اعتبار می‌کند.

حضور وزیر ورزش در جلسه روز دوشنبه کمیسیون فرهنگیسوال نمایندگان مجلس از وزیر ورزش منتفی شدبا ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش؛ باشگاه ذوب‌آهن تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرد

وی عنوان کرد: بنابراین با توجه به اشتراکات دو استان آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی، متاسفانه سلطانی‌فر در بالای نامه به اشتباه خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آن را پاراف کرد که با تذکر، عنوان پاراف تصحیح شد و به نام مدیرکل آذربایجان‌شرقی تغییر کرد.

ریالی از اعتبارات آذربایجان‌غربی در جای دیگر هزینه نمی‌شود

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در پاسخ به حواشی رخ داده در فضای مجازی در خصوص دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیرکل ورزش و جوانان استان به درخواست نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به احتمال زیاد اشتباهی در این رابطه رخ داده است با این وجود، ریالی از اعتبارات استان در بحث ورزش و سایر حوزه‌ها در هیچ کجا به غیر از آذربایجان‌غربی هزینه نمی‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی نیز در این خصوص گفت: بودجه مربوط به اجرای پروژه‌های عمرانی در استان‌ها که توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اختیار دستگاه‌های اجرایی گذاشته می‌شود در قالب موافقت نامه‌ای با جزئیات مفصل است که مشترکا توسط رئیس سازمان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی امضا می‌شود.

حضرتی‌پر افزود: در این موافقت‌نامه‌ها نقطه جغرافیای محل اجرای پروژه به طور دقیق و کامل درج شده و بنابراین یک ریال از این اعتبار نمی‌تواند در خارج از استان هزینه شود.

انتهای پیام/ 7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آذربایجان غربی ارومیه در مجلس وزیر ورزش نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه