Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عضو اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک یادآور شد صهیونیست‌ها با ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نمی‌توانند مانع پیشبرد دانش هسته‌ای این کشور شوند.

باربارا اسلوین در پیامی در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده نوشت: آیا اسرائیلی‌ها واقعاً تصور می‌کنند که قتل یک دانشمند هسته‌ای دیگر ایران مانع دانش هسته‌ای ایران می‌شود؟ تعداد زیادی فیزیکدان هسته‌ای دیگر جای او را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این کار) تنها پایان دادن به خصومت بین اسرائیل و جمهوری اسلامی را دشوار می‌کند.

عناصر تروریست وابسته به رژیم صهیونیستی روز گذشته در اقدامی ناجوانمردانه رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را هدف قرار دادند و او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام تروریستی محسن فخری زاده برنامه هسته ای ایران هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه : اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر از کودکان در اثر حملات وحشیانه صهیونیست‌ها از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده و اعلام کرد ۳۰ کودک هم به دلیل سوء تغذیه جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه با بیان اینکه رژیم اشغالگر به شکل سیستماتیک کودکان فلسطینی را ترور می‌کند، تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک بر اثر حملات اسرائیل در غزه به شهادت رسیده و ۳۰ کودک هم بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده‌اند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه روند خروج بیماران و مجروحان از نوار غزه همچنان امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: کمتر از ۳۰ درصد از کسانی که به درمان در خارج از نوار غزه نیاز داشتند، توانستند غزه را ترک کنند.

وی همچنین گفت: اشغالگران می‌خواهند به اجبار شهروندان را از شمال نوار غزه به سمت جنوب آواره کنند.

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد اشغالگران در حال انجام یک عملیات نظامی علیه سیستم بهداشتی در نوار غزه هستند و بیمارستان‌های شمال نوار غزه به ویژه بیمارستان الشفا کاملاً ویران شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • درباره لایحه ۶۰ میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین چه می دانیم؟ / تحلیل کی یف از تاخیر در کمک رسانی واشنگتن چیست؟
  • غزه : اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
  • تحلیل اندیشکده‌های غربی درباره هفته‌های پرتنش میان ایران و اسرائیل
  • منطق واکنش نظامی تهران به تل‌آویو از نگاه اندیشکده آمریکایی
  • معنای هشدار هسته‌ای ایران به اسرائیل