Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:05:16 GMT

تولید ۸۵ تن ماهی خاویاری در کرمان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۴۴۴

تولید ۸۵ تن ماهی خاویاری در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رها ابولقاسمی، مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: برنامه توسعه پرورش ماهیان خاویاری در استان کرمان در حال اجرا است.

او افزود: در حال حاضر ۱۶ هزار قطعه انواع ماهیان خاویاری در استخر‌ها رها سازی شده است و ۸۵ تن ماهی خاویاری در استان تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالقاسمی تصریح کرد: برای احداث سه مزرعه دیگر ماهیان خاویاری در شهرستان‌های رفسنجان و ارزوییه به ظرفیت ۲۲۰ تن، برنامه ریزی های لازم انجام شده است و   این مزرعه ها در آینده ای  نزدیک به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ م 
عسکرپور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرورش ماهی جهادکشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل

مدیرکل شیلات استان اردبیل از تولید بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد اله‌بخش ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در بازدید از واحد تولیدی صنایع غذایی و فرآورده کنسرو تن ماهی اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تن ماهی در شمال غرب کشور است.

وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام یافته و طرح توسعه در کوتاه مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل ماکرل- گیدر و هوور وزرده، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با تکنولوژی بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و توزیع و ارسال به سراسر کشور است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان این واحد تولیدی از توجه به مقوله استاندارد و کیفیت افزود: واحدهای تولیدی در خصوص ارتقای کیفیت با رقابت با سایر کارخانجات می‌توانند زمینه حضور موفق در بازارهای داخلی و جهانی را که نتیجه کیفیت برتر است کسب کنند.

اله‌بخش با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته ‏در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات ‏تولیدی است.

کد خبر 745562

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تولید نان کامل سبوس‌دار در کرمان
  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد