Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

افسانه چهره آزاد، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این روزها مشغول کار در سریالی برای شبکه نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی هستم. در حین کار پروتکل ها را رعایت می کنیم. فقط زمانی که جلوی دوربین می رویم نمی توانیم ماسک داشته باشیم.

وی افزود: هر روز و هر لحظه برای خانواده و برای همه اطرافیان و جهان دعا می کنم که این بیماری از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنها کاری است که از دستمان برمی آید.

چهره آزاد یادآور شد: رعایت کردن پروتکل های بهداشتی خیلی مهم است. گاهی ممکن است فراموش کنی. گاهی از سوپر مارکت خرید می کنیم و می گوییم برایمان بیاورند. اما باز ماسک می زنیم و فاصله را حفظ می کنیم. امیدوارم کرونا برود و برنگردد. اگر همین الان کرونا برود زمین را می بوسم و خداراشکر می کنم.

بازیگر «هم گناه» ادامه داد: اوایل شیوع کرونا برای همه خیلی سخت بود. چنگیز جلیلوند و خیلی از هنرمندان دیگر را از دست دادیم و حالمان خراب است. از طرفی کاری نمی توانیم برای این شرایط بکنیم. زمان شروع این بیماری سر کار همگناه بودم اما اواخر کار بود.

وی تاکید کرد: بعد از سریال همگناه پیشنهادهایی برای کار داشتم اما به خاطر کرونا می ترسیدم بروم. کم کم به این نتیجه رسیدم که باید زندگی کرد. نمی شود همه چیز را متوقف کرد. البته سفرها، مهمانی ها و کارهای غیرضروری را می شود لغو و ویروس را مهار کرد.

چهره آزاد در پایان گفت: اگر همین الان بشنوم که کرونا از بین رفته است واقعا شادی می کنم. بچه های تئاتر در این روزها از نظر اقتصادی شرایط سخت تری از بازیگران تلویزیون و سینما دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: افسانه چهره آزاد چهره آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (1 اردیبهشت)
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • عملیات وعده صادق آمریکا را آچمز کرد؛ پایان افسانه گنبد آهنین اسرائیل
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است