Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان فارس بیان کرد: اقدام گستاخانه دشمن، در ریختن خون پاک این دانشمند مقاومت نباید بی پاسخ گذاشته شود و در صحنه‌های نظامی و امنیتی با ضربه سخت جبران شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این ترور جنایتکارانه هشدار می‌دهد که اقدام گستاخانه دشمن، در ریختن خون پاک این دانشمند مقاومت نباید بی پاسخ گذاشته شود و در صحنه‌های نظامی و امنیتی با ضربه سخت جبران شود و نیز در حوزه سیاست با نفرت تمام و اعلام برائت از سیاسیون آمریکایی- صهیونیستی راه خود را از نظام سلطه باید جدا کرده و با اقتدار و تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پاسخ در شأن ملت بزرگ ایران داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متنن کامل این بیانیه که در اختیار شیرازه قرار گرفته است، بدین شرح است:

فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ

سپس هرگز سست نشوید و (دشمنان را) به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند!

دشمنان کور دل انقلاب اسلامی که از مقاومت و اقتدار بی بدیل ملت بزرگ ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای بی سابقه استکبار جهانی ناامید شده‌اند؛ با عجز کامل به ترور شخصیت‌های علمی کشور روی آورد‌ه‌اند و به خیال خام خود می‌خواهند از این طریق نظام مقتدر اسلامی را به تسلیم وادار کنند.

از این رو ‏دکتر محسن‌‌ فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و موشکی و مدیر برجسته وزارت دفاع کشورمان را ترور می کنند تا شاید در اراده ملت ایران بتوانند خللی وارد نمایند.

زهی خیال باطل! که این گونه اعمال مذبوحانه و از روی استیصال دشمن؛ به حول و قوّه الهی نه تنهامارا سست نخواهد کرد بلکه در این مسیر به تعبیر امام راحل(ره) ملت م ارا بیدارتر خواهدکرد. شهادت این دانشمند مظلوم ما اتمام حجتی است به تمام کسانی که فکر می‌کنند نظام سلطه صهیونیستی جهانی به تغییر روش با ملت ایران روی می‌آورد و به امید تداوم مذاکرات هسته‌ای دلخوش کرده‌اند. ملت انقلابی ایران خوب می‌داند که تنها تکیه گاهش خداست و اجر این صبر و مقاومت رادریافت و پاسخ انتقام خون‌های پاک فرزندانش را سرسپردگان مکتب عاشورا باکمک خدای متعال خواهند گرفت.

آری خدا با ماست و ملت ما در راه استکبار ستیزی خود - که استقلال، کمال و تعالی ایران اسلامی در گروی آنست- با تمسک به ذات کبریائیش و پیروی از رهبر عظیم الشان خود استواروثابت قدم ترخواهند شد .

سازمان بسیج اساتید استان فارس با محکوم کردن این ترور جنایتکارانه هشدار می دهد که اقدام گستاخانه دشمن، درریختن خون پاک این دانشمند مقاومت نباید بی پاسخ گذاشته شود و در صحنه‌های نظامی و امنیتی با ضربه سخت جبران شود و نیز در حوزه سیاست با نفرت تمام و اعلام برائت از سیاسیون آمریکایی- صهیونیستی راه خود را از نظام سلطه باید جدا کرده و با اقتدار و تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پاسخ در شان ملت بزرگ ایران داده شود.

ما دانشگاهیان فارس بار دیگر اعلام می‌کنیم که راه شهدای دانشمند خود را با عزم راسخ ادامه خواهیم داد و معتقدیم که با وعده خدای متعال پیروزی نهایی از آن ملت ایران اسلامی خواهد بود. ان شاءالله

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خون پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت

گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت و تاکید کرد که «دشمن صهیونیستی-آمریکایی و طرفدارانش فقط زبان سلاح را در خصوص مهار ظلمشان می‌فهمند».

به گزارش ایسنا، گردان‌های حزب‌الله عراق، عملیات «وعده صادق» را به‌عنوان نشانی آشکار از ضرورت تداوم معادله بازدارندگی دشمن در برابر تجاوزات و خصومت‌هایش دانست.

طبق گزارش المیادین، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه خود ضمن تبریک عملیات ایران تاکید کرد: دشمن صهیونیستی- آمریکایی و حامیانش فقط زبان سلاح را برای مهار سرکشی‌، در هم شکستن ظلم‌شان و محدود کردن جنایات خود علیه مردم می‌فهمند.

این گروه مقاومت عراق ادامه داد: اگر سلاح مقاومت نبود سرزمین ما در مرحله اول اشغالگری آزاد نمی‌شد و آنچه داعش، ساخته دست اشغالگران، به بار آورده بود، شکست نمی‌خورد و بدون آن حاکمیت کشور اشغال شده بازنمی‌گشت. 

در این راستا مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله نیز روز یکشنبه با تاکید اینکه عملیات نظامی ایران «وعده صادق» دقیقاً به اهداف خود رسید، افزود که این امر علی‌رغم مشارکت آمریکا و متحدان بین‌المللی و ابزارهای منطقه‌ای آن در تلاش برای رهگیری حملات ایران، انجام شد و این حمله «خیره کننده» بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
  • تسلط ایران بر قواعد اقدام
  • گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت
  • ادعای گستاخانه وزیرخارجه انگلیس در گفتگو با امیرعبداللهیان
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از اقدام نیرو‌های مسلح
  • پاسخ به اقدام تروریستی اسراییل حق مشروع جمهوری اسلامی ایران
  • زیاد النخاله: اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم
  • زیاد النخاله: اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم/ انصارالله در کنار ما ایستاد
  • اگر حمایت‌های ایران نبود نمی‌توانستیم مقاومت کنیم