Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرد و گفت: این اقدامات پست نه تنها دشمنان صهیونیست را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی آمده است: عمق عداوت دشمنان بزدل صهیونیست با ملت ایران بار دیگر برای تمام عالم، هویدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند توانمند هسته‌ای کشورمان، نشانگر استیصال ایادی شیطان در مقابله با روند متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و فتح قله‌های دانش توسط دانشمندان متعهد و ساعی ما است. 

البته این اقدامات پست نه تنها آنها را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد، بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد. 

این واقعه اگر چه دردناک است و جانکاه، اما نیروهای جان بر کف اسلام با اتکال بر خداوند «عزیز ذوانتقام» این حرکت پلید را بی‌جواب نخواهند گذاشت.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و عموم ملت شهیدپرور ایران، برای بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل و برای آن شهید عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها گفت: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ پایان نام نویسی از کاندیدها بود و حداقل ۲ تا ۳ ماه زمان برای نهایی شدن تایید صلاحیت ها نیاز است.

معتمدی ادامه داد: البته با توجه به اینکه کمیسیون تطبیق در وزارت ورزش شکل می‌گیرد فرآیند بررسی صلاحیت مدیریتی افراد سریعتر اتفاق افتاده است اما هنوز به صورت رسمی نامه‌ای برای ما در رابطه با اعلام اسامی افراد تایید و یا رد صلاحیت شده ارسال نشده است.

وی افزود: ولی با توجه به اینکه برای ما مهم است که ورزشکاران المپیکی ما در این بین لطمه نخورند علاقه‌مندیم هر چه سریعتر تکلیف ریاست فدراسیون مشخص شود. برگزاری انتخابات فدراسیونها نیازمند دو شرط اصلی است ابتدا باید تایید صلاحیت ها را داشته باشیم که تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده است. برگزاری جلسه هیات رییسه نیز شرط دوم است که بر اساس آیین نامه ۴۵ روز پس از تایید هیات رییسه امکان برگزاری دارد. بر این اساس در خوشبینانه ترین حالت مجمع انتخاباتی فدراسیون اواخر خردادماه برگزار خواهد شد.

معتمدی در ادامه درخصوص دلیل غیبت حسین رسولی در دیدار حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؛ گفت: دلیل این اتفاق فقط مربوط به زمان برگزاری جلسه بود. هیچ اختلافی بین فدارسیون دوومیدانی و حسین رسولی وجود ندارد. همه ملی پوشان برای ما عزیز و محترم هستند و تلاش می کنیم نیازهای آنها را برای حضور هر چه موفق تر در مسابقات پیش رو تامین کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اضافه کرد: روز چهارشنبه نیز با همین ملی پوشان به همراه مربی آنها جلسه‌ای خواهیم داشت تا در جریان برنامه‌هایی که برای کسب سهمیه المپیک دارند قرار بگیریم. ما سعی می کنیم ورزشکاران مشکل خاصی در اجرای برنامه‌ها و اعزام به مسابقات مورد نظرشان نداشته باشند، اما در کنار این انتظار داریم ملی پوشان هم با توجه به اینکه یک الگوی اخلاقی در جامعه به شمار می‌روند اگر نقدی دارند ابتدا آن را با خود فدارسیون در میان بگذارند. این تعامل دو طرفه قطعا به سود همه ما خواهد بود.

کد خبر 6084626

دیگر خبرها

  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست